מחפשים חליפה לאירוע הבא: הצבע כן קובע

האם יש קשר בין האירוע לצבע החליפה? הצבע כן קובע!

כשאנחנו מחפשים לקנות בגד מסוים, כל סוג בגד שהוא, יש מספר מאפיינים שאנחנו מסתכלים עליהם. אנחנו מסתכלים על המבנה שלו, קרי על הגזרה, אנחנו מסתכלים על הסגנון, על סוג ואיכות הבד, אנחנו מסתכלים כיצד הבגד יושב עלינו והאם הוא מתאים לא רק למבנה הגוף שלנו אלא גם למה שאנחנו רוצים להציג, לסגנון שלנו.

חליפה לאירוע

נקודה לבחירת חליפה לאירוע: האם אנחנו אוהבים את הצבע?

נקודה נוספת שאנחנו בוחנים היא, האם הבגד מתאים לנו מבחינת צבע, האם הוא מתאים למה שאנחנו מחפשים. יש מי מאיתנו שאוהב בגדים בצבעים כהים כי הם נראים עליו הרבה יותר טוב, אחרים מעדיפים צבעים בהירים, בין אם זה בגלל שהוא נראה יותר טוב בהם ובין אם בגלל שהם נראים לו יותר שמחים, יותר חיים, לעיתים השילוב בין השניים הוא הדבר הנכון.

גם במוצר כמו חליפות, אשר על פניו נראה כמוצר שמרני, מוצר שהסגנון מחייב שהצבע יהיה כהה, אנחנו יכולים לראות שילובים שונים. אין זה סוד שמרבית האנשים מעדיפים לבחור חליפות בצבע ככה, אך זה לא נכון לחשוב שכולם כך, ולכן אנחנו יכולים למצוא מגוון חליפות בצבעים שונים, כולל בצבעים בהירים, גוונים שונים.

חשוב להדגיש, חליפות בצבעים בהירים יכולים לשמש לא פעם, לא בהכרח כבגד רשמי, אלא יותר להצגת תכלית מסוימת, למשל, אנחנו נראה אנשים בתחום האומנות למשל, לובשים לא פעם חליפות בצבעים בהירים, לא רק בגלל שזה הסגנון המועדף שלהם, אלא בשביל להעביר מסר, לייצר נראות שהיא בולטת יותר מאשר חליפות כהות, שנתפסות לא פעם כמוצר של אנשים מן ה"ממסד".

 

חליפות חתן בצבעים – האם זה מתאים?

על פניו, היינו מצפים מגברים שמתחתנים ללבוש חליפות חתן בצבעים "שגרתיים" צבעים רגילים, כאלה שלא מושכים תשומת לב רבה מדי, כאלה ששומרים על איכות וסגנון בהפקת אירועים. זה נכון, כך בדרך כלל נהוג לעשות. מרבית הגברים בוחרים חליפות חתן בצבעים שגרתיים, צנועים, בין אם מדובר בחליפות שחורות, אפורות, כחולות או צבעים כהים אחרים. אך זה לא חייב להיות כך. לא מעט גברים בוחרים ללבוש חליפות בצבעים הרבה יותר מגוונים, הרבה יותר בולטים, צבעוניים. היום אנחנו יכולים לראות חליפות חתן בצבעי כסף, כחול בהיר, ואפילו חליפות אדומות או בורדו ומי שרוצה להתפרע ממש, יכול לבחור בחליפות טורקיז או ירוקות.

הסיבה שיש לא מעט שבוחרים בחליפות צבעוניות ולא שגרתיות, היא גם במטרה לשבור את השגרה הרגילה, המוכרת של חליפות חתן, אך גם במטרה לייצר עניין מסוים, משהו שונה ממה שמקובל. צריך לציין שהיום זה הרבה יותר נפוץ מאשר בעבר, לא רק בגלל שאפשר למצוא הרבה יותר חליפות כאלה ובכלל, אלא גם בגלל שאירועי חתונות רבים כבר לא נערכים בצורה הקלאסית כפי שהם היו נערכים בעבר, אלא הם הרבה יותר קלילים וזורמים.

לחצו כאן אם אתם רוצים מידע על תוכן לאירועים >>

 


החלקת שיער לאירוע: המדריך הקצר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!