החלקת שיער לאירוע: המדריך הקצר

טיפים להחלקת שיער לאירוע שלכם – כל שעליכם לדעת!

כל אחת צריכה להיערך היטב לקראת אירוע חשוב. במידה והיא זאת שמפיקה אירוע לחברות הרי שחלק מהכנותיה הינן טכניות. הכנות אחרות הינן אישיות ונעשות גם כשהיא איננה בעלת האירוע. הן כוללות טיפולים אישיים דוגמת: פדיקור ומניקור, בחירת לבוש, נעליים, תכשיטים, אקססוריז, איפור, וכמובן, טיפול בשיער. לשיער יש תפקיד חשוב בכל עת אבל החשיבות עולה לקראת אירוע.

הוא יכול לשנות מקצה לקצה מראה פניה והופעתה של כל אישה, ומשום כך, היא תקדיש לו תשומת לב. בין טיפוחי השיער הקיימים ניתן למנות החלקת שיער. לאישה אשר איננה מרוצה ממראה שיערה המקורזל/מתולתל והבעייתי אזי האירוע הוא הזדמנות פז לערוך שינוי.

החלקות שיער לאירוע

 

סוגי החלקות שיער

החלקת שיער לאירוע יכולה להיעשות לטווח קצר של שבועות או לטווח ארוך מאוד, ולמעשה, לכל החיים או עד למועד בו היא רוצה לעשות שינוי נוסף. קיימים מספר סוגי החלקת שיער: החלקה יפנית היא אחת הנפוצות והיא החלקה אשר נעשית לטווח ארוך. במהלכה נעשות שתי פעולות מהותיות. האחת היא החדרת חומר לסיב השערה אשר פוגע בליבת השערה ומשנה את המרקם שלו.

הפעולה הבאה שמגיעה מיד לאחריה היא החדרת תמיסה לשיער שנועדה לשקם אותו. היא מכילה חומרים מזינים המעשירים את השיער במינראלים אשר יוצרים שכבת מגן ואף בונים מחדש את הקשרים שנפרמו בשלב הראשון.

השיער מקבל מראה מבריק, עשיר ומלא, ומתאים מאוד להגיע עימו לאירוע מכובד ונחשב. קיימות טכניקות שונות שעונות להגדרה החלקה יפנית, ובין היתר, החלקת קליאופטרה והחלקה יפנית נוטרי סטרייט. כל אישה יכולה לבחור ביניהן בהתאם לטעמה ולצרכיה.

אל תהססו לפנות אל חברות הפקה >>

 

החלקת שיער לטווח קצר

החלקת שיער לאירוע

נשים אשר מבקשות החלקת שיער זמנית יכולות לבקש החלקת קראטין שנועדה למצבים אלו. זוהי החלקה לטווח קצר אשר במסגרתה משתמשים בתמיסה המכילה חלבון קראטין אשר מסוגל לחדור לתוך השערה ומשקם אותה לתקפה זמנית ולא לצמיתות. שיטה זאת מתאימה לשיער שאבד את שכבת הקראטין הטבעית שלו כתוצאה מפעולות כימיות דוגמת: צביעת שיער עם חמצן גבוה, פעולות הבהרה, פסים, השתהות ממושכת מדי עם צבע על שיער, החלקות כימיות אחרות ועוד. יש צורך לאבחן את סוג השיער והתאמתו להחלקה זאת לפני תחילת הטיפול.

שתי שיטות עיקריות אלו בטוחות לשימוש, אינן מזיקות לשיער ואינן פוגעות בעור ובבריאות האישה. קיימות הוראות התנהגות עם השיער לאחר ההחלקה והן ניתנות על ידי מומחי הקליניקה אשר בצעו אותה. לרוב, ההוראות, אינן מגבילות את פעילות האישה והיא יכולה להתנהג עם השיער כבעבר. הדבר חשוב, במיוחד, לגבי החלקת שיער יפנית  שכן, הרצון הוא לשמור עליו לצמיתות.

יחד עם זאת, יש לחזור על החלקה יפנית ולחדשה  כאשר השיער מתארך. קיימות שיטות נוספות להחלקת שיער אשר אינן מאושרות לביצוע על ידי משרד הבריאות בגלל שימוש בחומרים מסוכנים לבריאות. מומלץ לבצע החלקת שיער לאירוע אצל מומחים לנושא.

קבלו מידע על ארגון כנסים >>

 


חתונה בטבע – כל הדברים שצריך לחשוב עליהם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!