ימי גיבוש לחברות

כל מה שצריך לדעת על הפקת אירועי גיבוש

סביבת העבודה מלווה אותנו במשך רוב שעות היום, ברוב ימות השנה. הקולגות שלנו הם האנשים שאנחנו נמצאים במחיצתם הכי הרבה שעות ולמערכות היחסים שלנו עמם יש השפעה ישירה על הוול ביינג שלנו. מערכות היחסים בין העובדים משפיעות על התפוקה של העובדים, על תחושת השייכות שלהם למקום העבודה, על המחויבות של העובדים לארגון ועל רמת הנאמנות שלהם.

יום כייף, אירוע עובדים או אירוע גיבוש מאפשרים את התנאים האופטימליים ליצירת החיבורים הנחוצים כדי לעגן מוטיבציה, שייכות, מחויבות והוקרת תודה. ימי גיבוש מאפשרים לייצר קליקות וקשרים חדשים, מאפשרים לאנשים שמכירים אלה את אלה, לפגוש את עצמם מחדש והם מייצרים דינמיקה חדשה שחושפת תכונות וצדדים חדשים באנשים. באופן הזה, יום גיבוש מהווה חממה להפריה חברתית, יצירתית ומעשית ובתכנן נכון עשוי להיות אפקטיבי להפליא.

יעילות הגיבוש לרווחת העובדים
מחקרים מוכיחים כי האלמנט המרכזי שמניע עובדים בעבודתם הוא הידיעה שהם נחוצים ומוסיפים ערך למקום העבודה. נחוצים להשגת מטרות, נחוצים לקולגות שלהם, ומשמעותיים בסביבה ובמקום שבו הם מבלים את רוב שעות היום שלהם.

פרמטרים של רווחה, ערך ומשמעות חשובים לנו מפרמטרים אחרים, חשובים ככל שיהיו ובשונה מגובה השכר, כפי שמקובל לחשוב. זאת משום שפרמטרים אלה מוסיפים לתחושת האושר, שביעות הרצון, הסיפוק והמשמעות בחיים.

הערכה בעבודה ותחושת חיוניות משמעותיים לעובד יותר מהעלאה בשכר. זה עד כדי כך פשוט.

תחושת ערך נובעת מתוך משוב ואיזו דרך חיובית יותר לספק משוב מאשר דרך הכייף? באווירה נעימה ומחבקת? או במסגרת אירוע גיבוש לעובדים . . .

יום גיבוש לחברות
יום גיבוש לעובדים הוא אחד האירועים החשובים ביותר בארגון ועליו להיות מתוכנן בקפידה תוך כדי התאמת התכנים לאופי הקהל, גילאים, הוויי וחיבור בין העובדים, מטרת האירוע, וכמובן מזג האוויר. אירועי עובדים שמבוססים על גיבושים יכולים להתקיים בפורמטים שונים, בין אם כאירוע קונספט מלווה באטרקציות שונות ובין אם פעילות בטבע שיכולה לשלב אתגר, דינמיקה קבוצתית או כל דבר אחר שהוא רלוונטי. הוא יכול להתבצע במהלך היום או במהלך הערב והוא יכול להיות גם אירוע מתמשך שכולל גם לילה או שניים. זה תלוי כמובן בתקציב, במגבלות השונות ובמטרות האירוע.

בדרך כלל, מטרתו של אירוע לעובדים על טהרת הגיבוש, הוא קודם כל כיף ושחרור לעובדים וכמובן, יד ביד, גיבוש המחלקה/חטיבה/אגף או אפילו כלל עובדי החברה. ככל שתוכנית הגיבוש תהיה מפורטת יותר כך ניתן יהיה להפיק ממנו את המיטב, גם במונחים של תועלת מדידה.

ימי גיבוש לחברות שונים בתכלית האחד מהשני אבל לכולם מכנה משותף אחד- FUN!  יום גיבוש לעובדים יכול לכלול טיולים רגליים, פעילות אתגרית, יום פינוק רגוע, משימות ODT, פעילויות מחשבה, פעילויות מים ועוד… כמובן שהמטרה היא שההנאה תהיה משותפת לכולם ולכן המיומנות הגדולה ביותר בהפקת אירוע גיבוש היא בבחירה והתאמה של ההפעלות והתוכנית האומנותית של האירוע.

תכנון, ארגון והפקת האירוע
בתור מפיקי אירועים מקצועיים, בבואנו לתכנן אירועי גיבוש לחברות, תחילה אנו מבצעים אפיון כולל של האירוע. האפיון כולל איסוף מידע העובדים ועל החברה, הבנת הצרכים והמטרות, הגדרת יעדים ודרישות ומשם מתחילים לבנות את היום או האירוע המושלם שעונה בצורה מותאמת לצורכי הלקוח.

אפיון האירוע הוא השלב החשוב ביותר בתכנון והארגון ובסופו של דבר יהווה את השלד שעל בסיסו יבנה הכול. שלב האפיון הוא שלב של איסוף נתונים והמטרה היא שתהליך זה יתבצע בצורה היסודית והמעמיקה ביותר. ככל שיהיו בידינו יותר מידע ונתונים כך יהיה קל יותר להרכיב את השלד. מאוחר יותר כל חלקי ההפקה יתחברו על השלד כמו פאזל.

אפיון האירוע מהווה לא רק את תכנית העבודה להפקת האירוע אלא הוא מהווה גם את המבנה שעל בסיסו תתקבל הצעת המחיר להפקה. לאחר שלב האישור ניתן יהיה לצאת לדרך. תהליך הפקה של אירוע כולל בחירה של כל הספקים הרלוונטיים לאירוע, בעלויות הכי משתלמות ועם השירות הטוב ביותר. כמובן שלשם כך חשוב להכיר קודם את כל את הספקים הרלוונטיים ובהמשך גם לדעת כיצד לבחור את המתאימים ביותר לאירוע הספציפי המדובר.

שלב ההפקה עצמו מבוסס על דיוק התיאום בין הספקים השונים, ניהול הזמנים, איתור פתרונות לתקלות ואספקת כל הפתרונות בזמן. ההצלחה בכל אלה מבוססת על ניסיון, מומחיות ומיומנות שנרכשה לאורך שנים רבות של עבודה. להפקה מקצועית יש את החתימה שלה ואי אפשר להשוות תוצאה של אירוע חובבני לאירוע שהופק באופן מקצועי, בעיקר כשמדובר על ימי גיבוש ואירועים בהיקפים קטנים.

אחרי שנים של הפקות HAPPY HOUR  לעובדים, ימי גיבוש לחברות ושלל אירועים עסקיים אנו בטוחים שנוכל להפיק עבורכם יום גיבוש שלא תשכחו. 

לקבלת מידע נוסף צרו עמנו קשר בטלפון מספר 050-7941969 ונשמח לעמוד לשירותכם.

התרשמו משלל הסרטונים והתמונות מימי גיבוש לעובדים שהפקנו בעבר – כי תמונה שווה אלף מילים 😉

אירועי גיבוש לחברות ולעובדים - גלריות תמונות של אלמה הפקות

רוצים לשמוע עוד?