איפה כדאי לחגוג חתונות בשישי בצהריים?

חתונות ואירגונים בשישי בצהריים

חתונות בשישי בצהריים

בכל הנוגע לחתונות וארגון חתונה ייחודית ומלהיבה – בשנים האחרונות רבים מבני הזוג שעומדים לפי היום הגודל בחייהם, בוחרים לארגן את החתונה שלהם דווקא ביום שישי בצהריים, כאשר בחירה מסוג זה מקנה מגוון רחב של יתרונות כמו: עלויות נוחות יותר של מנות ושירותי ספקים לאירוע, חתונות צהריים מקנות לזוגות דרך כיפית ונעימה ללא לחצים לחגוג את היום הגדול, כמו גם שלמרבית האורחים קל ונוח יותר להגיע לאירוע שמתקיים בצהרי היום ביום שישי, יום שנחשב חופשי כמעט עבור כולם, ולאו דווקא בערבים מתישים לאחר יום עבודה ארוך.

ואכן חתונת צהריים יכולה להיות מיוחדת מאד נעימה אינטימית כמו גם מרהיבה במידה ותבחרו מקום טוב לאירועים, כמו גם אם תבחרו חברת הפקות אירועים שתסייע לכם להוציא לפועל על חתונה בכל מקום, החל מחללים אורבניים פתוחים עד להפקת חתונה ביער, על חוף הים, בטבע, במדבר ואפילו בחצר הבית!

 

אבל היכן כדאי לחגוג חתונה צהריים? הנה כמה הצעות:

חתונה ביפו העתיקה – יפו העתיקה בתל אביב מציעה כמה וכמה חללי אירועים אורבאניים מדהימים כמו חתונה צבעונית המתרחשת בסמטאות יפה המלווה המוזיקה כיפית ונעימה, עד למתחמי האירועים שישנם באזור, כאשר חצרות יפו המרהיבה כמו גם הסמטאות הציוריות יקנו לזוג ולאורחים אווירה נפלאה. חתונות שישי בצהריים מומלץ לעשות באולם הזה, שמקנה חלל אירוח מעוצב ממש בהתאם לאופייה של יפו העתיקה, כמו גם במרחבים אורבאניים פותחים או סגורים ביפו שיאפשרו לזוגות הצעירים הרגשה מיוחדת ונפלאה.

חתונה על חוף הים – כפי שהזכרנו, באמצעות חברת הפקות טובה ניתן לתכנן חתונת צהריים ביום שישי ביער, במדבר, בין הכרמים ובחוף הים. בימי האביב, הקיץ והסתיו רבים מהזוגות המעוניינים בחתונה מיוחדת בוחרים ברצועת חוף פרטית בה הם יוכלו לקיים את טקס החופה המרגש ולהגיש מאכלי ים מושלמים שתואמים את האווירה. נסו להיעזר במפיקי חתונות על מנת לקבל את כלל האישורים הדרושים לארגון אירוע שישי צהריים במרחבים ציבוריים.

בחצר הבית – אם איש לכם או לקרובי המשפחה שלכם חצר אחורית גדולה ויפה המתאימה לחתונה שלכם ולכמות האורחים שהזמנתם: תמיד תוכלו לקיים חתונה בחצר הבית. חתונה כזאת הינה קלאסית, מתאימה למי שרוצה חתונה אינטימית עם האנשים הקרובים ביותר, תוך שעיצוב נכון ושימוש בחברות הפקת אירועים לשם תכנון והוצאת החתונה לפועל, יקנו לכם חתונה באווירה מושלמת וייחודית!

 


 

כיצד מארגנים חתונות אורבניות?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!