כיצד מארגנים חתונות אורבניות?

חתונות אורבניות – מה זה אומר וכיצד מארגנים?

המושג "חתונה אורבנית" הינו כזה ששגור בפיהם של לא מעט זוגות צעירים אשר רוצים להפיק חתונה שתהיה ייחודית, אינטימית וקצת שונה מאירוע רגיל. אבל מה זה בכלל אומר "חתונה אורבאנית" ואיך מפיקים את החתונה המושלמת? מומחים בהפקות אירועים, מסבירים.

חתונות אורבניות

בכל הנוגע לחתונה בעלת אופי אורבאני, חשוב להבין כי המושג גזור מהמילה "עירוני" משמע: חתונה בעלת אופי עירוני.  ואכן חתונה כזאת לא קל להגדיר, וזאת משום שהמרחב העירוני שלנו מלא באלמנטים, חלקם יפים וצבעוניים וחלקם פחות. אז כיצד מארגנים?

כדי לארגן חתונות אורבאניות יש לשים את הדגש בראשית על היופי העירוני, על הצבעוניות, האנשים הייחודים של העיר, הצבעים, הריחות ושאון העיר. תל אביב למשל היא עיר שניתן לקחת ממנה אלמנטים לעיצוב וארגון החתונה כמו: אופניים יפים וצבעוניים אותם ניתן להציב באירוע, גיגיות עשויות מתכת שנועדו לכביסה אך בחתונה ישמשו להגשת משקאות אלכוהוליים שיוכנסו אל גיגיות מלאות קרח ויוגשו צוננים לאורחים, חתונה כזאת מאופיינת בהגשה של אוכל מתוך אוטו אוכל שמתאים כל כך ליופי העירוני, כמו גם שצבעוניות, רנדומליות ואקלקטיות – כולם יאפיינו את עיצוב המרחב בחתונה.

על מנת לארגן חתונות מסוג הזה, חשוב בתחילה להבין האם חתונה כזאת מתאימה לכם ולאופי שלכם. אנשי שחיים בערים סואנות ומרגישים חיבור עוצמתי לחיים בעיר – הם כאלה שחתונה אורבאנית תתאים להם כמו ככפה ליד, בעוד שאנשי הכפר יתחברו פחות לקונספט זה ויבחרו דווקא חתונה בטבע או על חוף הים שניתן להפיק באמצעות חברת הפקת אירועים שגם יוצרת תוכן לאירועים.

 

סגנון אורבאני מתאים לכם

אם הגעתם למסכנה כי אכן חתונה בסגנון אורבאני מתאימה לכם, יש לבחור חלל אירועים תואם, כמו מתחמי אירועים שמהווים פינות חמד שקטות בערים גדולות. בתל אביב לדוגמא, אפשר למצוא מתחמי אירועים לחתונות אורבאניות שקיימים ומעוצבים במיוחד כדי להדגיש את צבעוניותה של העיר, להתאים לאורחים ההיפסטרים ואורחים מסוגים שונים, תוך ששילוב מוזיקה מתאימה לאירוע, אוכל תואם (כמו זה שמוגש מאוטו אוכל או מדוכנים צבעוניים), התאמת העיצוב כמו גם הביגוד של הזוג המאושר – כולם יאוגדו יחדיו אל קונספט מושלם של חתונות אורבניות המתקיימות בכל מקום עם התאמה מושלמת לזוגות ולאורחים המגיעים בכיף לחתונה המדהימה אותה הם ארגנו בקפידה!

לסיכום, באמצעות שירותי הפקת אירועים, כמו גם דרך בחירת מקום אורבני לחתונות במרכז תל אביב – תוכלו גם אתם ליהנות מיום מושלם שכל כולו מוקדש לכם ולאנשים שאתם אוהבים!

 


 

אולם אירועים חדש בתל אביב – ככה תמצאו אולם טוב!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!