רעיונות ל Happy Hour במשרד

Happy Hour במשרד

לצד אירועים גדולים וממושכים, חברות וארגונים רבים הבינו גם את חשיבותם של אירועים קצרים וממוקדים עם יציאה קצרה של העובדים מהשגרה, למשל לפני חגים ומועדים, לציון אירוע מיוחד, סגירת עסקה, עמידה ביעדים, שינוי במחלקה וכדומה. עבור צורך זה עונה במדויק האפי האוור במשרד כפי שמפיקה חברת אלמה עם תוכנית אירועים שנתית ומענה איכותי ומפתיע כל פעם מחדש.

למידע נוסף לחצו כאן

להפסיק לשבור את הראש

עמנו תוכלו להפסיק לשבור כל פעם מחדש את הראש בשאלה כיצד להפתיע ולרגש מחדש את העובדים של הארגון בהפי האוור במשרד. את השאלה אנו נפתור באופן הטוב והמקצועי ביותר, עם מענה שלם לכל הקשור לרעיונות יצירתיים ולתכנון של Happy Hour במשרד באופן שמותאם לאופי העובדים והתרבות ארגונית של סביבת העבודה, ועם עמידה מלאה בהגדרות תקציב. המענה המקצועי מבטיח הפקת אירועים שכל אחד שונה מרעהו, ייחודי ואישי, שעובדי החברה יזכרו בהנאה רבה ורק יחכו לבא בתור. כמו כן את האירוע נדאג להתאים לתכנים רלוונטיים, בין אם מדובר בהרמת כוסית, סיכום סוף שנה, הצבת יעדים, גיבוש עובדים, חגים ועוד.

היתרונות של הפי האוור

הפי האוור במשרד מעניקה הזדמנות מצוינת לשבור את השגרה של סביבת העבודה, ללא השקעה כספית יותר מידי גדולה ובלא שהאירוע יחלוש על יום עבודה שלם. כך ניתן ליצור לאורך השנה רצף של אירועים המאפשרים לעובד לצאת מהמחשב שלו, להוריד רמות מתח, ליהנות ולהתאוורר לצד עמיתים לעבודה ולהרגיש שלארגון אכפת ממנו ושהוא רואה ודואג לצרכיו. יחד עם זאת, כדי שהפי האוור באמת תהיה מוצלח עם חוויה חיובית בלתי נשכחת, כדאי להפיקו ולבצעו עם סיוע מקצועי.

הפקה עם גורם מקצועי

הפקה של הפי אוור עם חברה מקצועית כמונו תסייע ביצירת שעה שמחה, מוצלחת, מפנקת ומהנה במיוחד. השעה מבוססת על הפקה יצירתית, מקורית וייחודית, המתוכננת בקפידה על כל פרטיה, ומבוצעת בתיאום מלא לציפיות וצרכי הארגון, אופי צוות העובדים, מטרת האירוע ומסגרות תקציב.

כמו כן, אנו עובדים עם ספקים מובילים במשק, המבטיחים יצירת שעה איכותית ומדויקת על כל פרטיה. בהפי אוור עצמו נוכח בפועל מפיק מטעמנו שמוודא שכל האירוע מתקיים כמתוכנן ובמידה ועולה בעיה לא צפויה הוא דואג לטפל בה באופן מיחדי. יתרה מכך, אנו מספקים לארגונים תוכנית שנתית לכל האירועים הצפויים בשנה הקרובה. התנהלות זו מעניקה ראש שקט למנהלי הארגון לצד תוכנית שנתית מסודרת ומאורגנת שכל פרטיה מאורגנים מראש.
רעיונות ל Happy Hour במשרד

רעיונות להפי האוור במשרד

יש לנו הרבה רעיונות להפי האוור במשרד, מהם תוכלו לבחור את אלו המתאימים לצרכים, למטרות ולעובדים שלכם. בתור התחלה הפי אוור מבוסס על אוכל טוב ומשקאות אלכוהוליים משובחים. את האוכל ניתן להתאים לכל קונספט מבוקש, למשל ניתן לבחור בהפי אוור העוסקת בבריאות עם מעדנים טעימים ובריאים, פעילות אירובית מהנה והרצאה בנושא. כמו כן אפשר להפיק הפי אוור בסגנון קרנבל ברזילאי שמח וצבעוני, עם משקאות פירות אלכוהוליים, מוסיקת סמבה ולהקה ברזילאית שמקפיצה את כולם.

בנוסף, רעיונות ל Happy Hour במשרד יכולים להיות עם אתגרי מציאות מדומה מרהיבים ומרגשים, כחדרי מוסיקה מלאים בכלי נגינה או  חדרי בריחה מאתגרים. כמו כן ניתן להזמין לאירועים אלו אומני סטנד אפ, תקליטן מעולה ומסיבת ריקודים סוערת, הפעלת קריוקי, חידון טריוויה משעשע ועוד.

הפקת הפי אוור במשרד

לתכנון והפקת הפי אוור במשרד ייחודי ומהנה בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת אלמה הפקות אירועים בטלפונים 073-7323164​ ו- 050-7941969 או במייל mazibarak@elmapro.co.il.

 

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!