רעיונות ליום גיבוש

רעיונות ליום גיבוש

מבקשים לארגן יום גיבוש מיוחד לעובדי החברה שלכם ואין לכם רעיונות עבורו? בחברת אלמה הפקות אירועים יכולים בהחלט לעזור לכם, עם שפע של רעיונות ליום גיבוש, מהם תוכלו לבחור באלו שמתאימים לכם, לצרכים ויעדים שלכם, למאפייני העובדים, להווי החברה במקום העבודה, ולמסגרות תקציב.

למידע נוסף לחצו כאן

חשיבותו של ההון האנושי

במשק הישראלי כבר מזמן מבינים שהמשאב החשוב ביותר הוא ההון האנושי, כלומר עובדים איכותיים שפועלים ביחד באווירה נעימה ופרודוקטיבית. למעשה, למשאב האנושי יש תפקיד מפתח בהצלחת החברה והתפתחותה, אף יותר ממוצרים ונכסים מוחשיים, החל בפעילות התקינה של חברות, דרך הרמת ותפעול פרויקטים, פיתוח של מוצרים חדשים, וכן במכירה, שירות לקוחות ועוד.

יחד עם זאת, בשוק התחרותי של ימינו גיבוש צוות מובחר אינו עניין של מה בכך. יש להכשיר את הצוות כמו שצריך, לטפח בו מוטיבציה גבוהה ולדאוג שלא יעזוב. לשם כך צריך להשקיע בעובד ובסביבת העבודה, לספק לו תנאי רווחה ותגמולים נאותים, ובעיקר לדאוג ליחסי עבודה נכונים, עם צוותים מגובשים הפועלים באווירה נעימה, מסונכרנת ומפרה.

 

חשיבות הגיבוש של עובדי החברה

מקום העבודה הינו מסגרת בה אנשים מבלים את מרבית ומיטב שעות היום שלהם, בפעילויות המבוצעות לרוב בקבוצה וכצוות. בכדי שסביבת העבודה תהיה יעילה ופורייה, יש להפוך את הקבוצה למגובשת, כך שתהיה מורכבת מעובדים המכירים ומרגישים בנוח זה עם זה, וסומכים אחד על השני, בתחושת אחווה ויעדים משותפים שיש לממש ביחד.

יחד עם זאת, בתוך עולם עסקי תחרותי ושאפתני, אין זה פשוט בכל ליצור צוותים שבהם לכל פרט יש מקום לבטא את יכולותיו באופן חיובי ומועיל. כאן עולה הצורך לגבש את צוותי העובדים גם מחוץ למסגרת העבודה הלחוצה והתובענית באמצעות ימי גיבוש איכותיים. בהתאם לכך, בשוק מוצעים עבור ימי גיבוש לעובדים רעיונות מסוגים שונים. מתוך כלל המודלים והשיטות, יש לבחור רעיונות ליום גיבוש צוות שיהיו כמה שיותר מתאימים ונכונים לאופי העובדים וצרכי הארגון, ומנוהלים על ידי חברה מקצועית ומומלצת.

רעיונות ליום גיבוש

שלל רעיונות לימי גיבוש

בזכות ניסון עשיר בתחום ומגוון שיתופי פעולה עם גורמים שונים במשק, יש לנו שפע של רעיונות ליום גיבוש לצוות. לפניכם מספר דוגמאות לרעיונות עבור ימי גיבוש מהנים:

  • מסלולי טיול – אין כמו טיול ליום מהנה ומגבש של העובדים במסלול יפיפייה מותאם באורכו וברמת הקושי שלו. קיימים בארץ אינספור מסלולי טיול ברגל, אופנים, רכב, סוסים, גמלים ועוד. כמו כן מסלולים אלו יכולים להיות מסלולי מים מרעננים, מסלול המשלב פעילות של סנפלינג, ועוד. בנוסף ניתן לבחור בטיול עם אופי מיוחד, כמו טיול ליקוטים, טיול לילי, טיול צפרות, טיול השם דגש על סיפורים היסטוריים, וכדומה.
  • פעילות בטבע – לצד טיולים גם ניתן לבצע מגוון פעילויות גיבוש שונות בטבע, כדוגמת לינה בשטח באוהלים עם מדורה ועל האש, אירוח בדואי אותנטי, יום אתגרי באווירת הישרדות, תצפית מטאורים, רעיית צאן, קטיף דובדבנים, משחקי חוץ, ועוד.
  • פעילות אתגרית – אם אתם מבוקשים יום גיבוש חוויתי ומאתגר במיוחד ,יש הרבה פעילויות שתוכלו לבחור בהן, כדוגמת טיול טרקטורונים או ג'יפים מאתגר, פארק חבלים, פיינט בול, טיסה בבלון פורח, חדרי בריחה, ועוד.
  • פעילות מרגיעה – מי שרוצה דווקא לספק לעובדים שלו יום גיבוש מרגיע שיוריד רמות לחץ יכול למשל לבחור ביום ספא מפנק, אותו ניתן לשלב גם עם ביקור במעיינות חמים. הוא יכול לכלול סוגים שונים של פינוקים וטיפולים כמו חדר מלח, טיפול בבוץ ים המלח, ג'קוזי, סאונה, טיפולי יופי, טיפול באבנים חמות, טיולי מים, סוגיים שונים של עיסויים ועוד.
  • יום תרבות והעשרה – ימי גיבוש יכולים להיות גם על בסיס תרבותי ולכלול למשל קונצרט, הצגה, מופע מחול, ביקור במוזיאון וכדומה. כמו כן היום יכול לכלול הרצאות מרתקות, ביקור באתרים ארכיאולוגיים ועוד.
  • סדנאות – רעיון ליום גיבוש יכול גם להתבסס על סוגים שונים של סדנאות. למשל ניתן בחור בסדנאות ODT המתקיימות בחוץ, עם תרגול של מיומנות שונות והתמודדות עם מצבים מאתגרים הדורשים תקשורת טובה בין חברי הצוות. כמו כן ניתן לבחור סדנאות אימפרוביזציה לשיפור אינטראקציה בין העובדים ויכולת להתבטא באופן חופשי וללא עכבות. יש עוד הרבה סדנאות מתאימות לימי גיבוש כמו סדנאות בישול, סדנאות אלכוהול, סדנאות קרקס, סדנאות סטיילינג ועוד.
  • בילוי והנאה – ימי גיבוש של עובדים יכולים גם להיות על בסיס הנאה ובילוי. למשל, הם יכולים לכלול ערב גיבוש חוויתי עם הקרנת סרט ברמת VIP, מסיבת ריקודים, ערב קריוקי, מופע סטנד אפ, ארוחת שף, ערב גבינות ויין, מסיבת חוף או בריכה, ערב קזינו, שייט ביאכטה, סוף שבוע במלון מפנק, ועוד.

רעיונות ליום גיבוש

לעוד רעיונות ליום גיבוש בעבודה השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת אלמה הפקות אירועים בטלפונים 073-7323164​ ו- 050-7941969 או במייל mazibarak@elmapro.co.il.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!