רעיונות להאפי האוור

רעיונות להאפי האוור

מחפשים רעיונות להאפי האוור? אם כן, חברת אלמה מציעה שורה ארוכה של אפשרויות המתאימות לכל עונות השנה, לאירועים המתקיימים בתוך המשרד ובחוץ, לחגים, ולאירועים מיוחדים של הארגון. מדובר באירועים יחסית קצרים המוציאים את העובדים מהשגרה ונותנים להם זריקת מוטיבציה, הנאה ואנרגיה באווירה משוחררת.

רגע לפני שנביא מספר רעיונות ל Happy Hour כדאי להדגיש את חשיבות ההזמנה של תוכן איכותי. אומנם מדובר באירוע יחסית ממוקד וקצר, אך כמו כל אירוע של החברה החל בכנס ועד לנופש, הוא משפיע על האופן שבו העובדים תופסים את המעסיק ואת מידת השקעתו, דבר המשפיע על שביעות רצון, על הזדהות עם ערכי הארגון ובסופו של דבר גם על הפריון בעבודה. לכן אנו לא ממליצים ללכת על רעיונות להאפי האוור שמגיעים מספקים שאינכם יודעים דבר עליהם ואינכם יכולים להיות בטוחים ברמתם. לכו על חברות רציניות שעוסקות בתחום מזה שנים ומאחוריהן שורה ארוכה של לקוחות מרוצים מכל מגזרי המשק.

למידע נוסף לחצו כאן

אז מה אפשר לעשות בהאפי האוור?

מבחינת התוכן עצמו השמיים הם כמעט הגבול, בהתאם למסגרת הזמן הפנויה, התקציב שלכם ולמקום בו מתקיים האירוע. כך למשל, ניתן לשלב תכנים כמו חדרי בריחה מאתגרים, מופעים מוזיקליים שבהם העובדים משתתפים, אתגרים בדגש על טכנולוגיה וכיף כמו משקפי מציאות מדומה, משימות המאתגרות את הידע כמו חידוני טריוויה, וכל זאת בדגש על שעשוע והומור ובנגיעה לתחומי העניין     של העובדים.

עוד רעיונות ל Happy Hour הם להזמין אומנם סטנדאפ שיקרע את העובדים מצחוק, מה שעובד לא רע אחרי כמה כוסיות של משקאות אלכוהוליים משובחים, אפשר גם להפוך את השעה למסיבה קצרה עם תקליטן מצוין עם רחבת ריקודים לעובדים, או שדווקא הם יכולים לעלות על הבמה ולהציג בפני אחרים מופע קריוקי.

חלק בלתי נפרד מהאירוע הוא כמובן הקולינריה, דהיינו המזון והשתייה. חשוב לוודא שמדובר במשקאות אלכוהוליים איכותיים וטעימים, כי הרי לא בכל יום אתם עושים אירוע לעובדים. שנית, יש לשים דגש על המזון שיוגש באירוע שיכול גם להתכתב עם תכני ההאפי האוור. אפשר למשל לשלב מעדני שוקולד עם סדנה רלוונטית בנושא, מעדני בריאות המשתלבים עם הרצאה על אורח חיים בריא וגם פעילות אירובית, לשלב משקאות פירות אלכוהוליים עם מסיבה סוערת בסגנון ברזילאי, ויש עוד רעיונות אחרים רבים כמו למשל סדנת אימפרוביזציה לעובדים.

רעיונות להאפי האוור

להפקה של האפי האוור ועוד רעיונות

אלו היו רק מספר דוגמאות מבין שלל רעיונות להפי האוור שחברתנו מציעה. לקוחות העובדים איתנו בקביעות לא צריכים להתלבט בכל פעם מחדש לגבי התכנון ומציאת הרעיונות המתאימים, שכן אנו נותנים מענה שלם באופן יצירתי ומהנה, המותאם במדויק לתרבות הארגונית, להגדרות התקציב, לנסיבות האירוע וליעדי החברה. לארגון האפי האוור בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת אלמה הפקות אירועים בטלפונים 073-7323164​ ו- 050-7941969 או במייל mazibarak@elmapro.co.il.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!