נופש חברה לעובדים

מגוון אפשרויות של נופש חברה לעובדים

מבין אירועים והפעילויות שאתם מארגנים לאורך השנה, נופש חברה לעובדים הוא ללא ספק הדובדבן שבקצפת. זהו אירוע שיכול להימשך בין יום אחד למספר ימים והעובדים מצפים לו בכיליון עיניים ובהתרגשות. יחד עם זאת, דווקא בהיותו אירוע מורכב יחסית וחשוב במיוחד, יש להשקיע זמן בחשיבה ותכנון נכון וכמובן בביצוע מושלם שלו, עדיף באמצעות חברה מקצועית כמו אלמה.

ממלאים את המצברים

כאמור, נופש לעובדים יכול להיות בין יומיים-שלושה ואפילו יותר, שבהם עובדים יוצאים מתוך שגרת העבודה אל תוך אווירה של כיף והנאה, עם מפגשים אישיים ומשוחררים ביניהם ולעיתים גם עם בני הזוג במידה והם מצטרפים. לנופשים כאלו יש מספר יתרונות משמעותיים מבחינת העובדים והמעסיק. ראשית, הם מעידים באופן ברור על ההשקעה והערכה של המעסיק לפועלם של העובדים ובכך תורמים לשביעות הרצון, להזדהות עם פעילות הארגון ולפריון בעבודה. גם הטענת המצברים חשובה כמובן, כאשר העובדים שבים לעבודה כשהם מלאים באנרגיות ובמוטיבציה. לכך מצטרפים המפגשים האישיים באווירה מהנה ומשוחררת שתורמים רבות ליחסים ולעבודת הצוות.

יחד עם זאת, כפי שאמרנו נופש חברה לעובדים מורכב משורה ארוכה של פרטים קטנים וגדולים שיש לדאוג להם על מנת להפיק אירוע היוצר אווירה מושלמת, גאוות יחידה וחידוש אמיתי של האנרגיות.

 

נופש לעובדים במקומות שונים בארץ

נופש עובדים יכול להיות במגוון מקומות ואתרים באזורים שונים ברחבי הארץ, כאשר לכל אזור יש את היתרונות שלו ואנו נעזור לכם במימוש הפוטנציאל שקיים בו. בעת בחירת אזור עבור נופש חברה בארץ יש להתחשב במספר פרמטרים, כמו האטרקציות שמצויות בו ומתאימות למאפייני עובדים ותחומי העניין שלהם, ולמה שהארגון רוצה להשיג מהנופש. כמו כן יש להתחשב בעונות השנה ובמזג האוויר, ובמסגרת התקציב העומדת לרשותכם.

למשל, נופש חברה בצפון מהווה יעד מבוקש במיוחד בכל עונות השנה ובעיקר בעונות המעבר ובקיץ, עקב הטמפרטורות הנוחות והנופים המופלאים של נחלים זורמים, הרים ירוקים וחופי הים. האזור מבוסס לא מעט על תיירות וניתן לשלב בנופש שורה ארוכה של אטרקציות, בין אם מדובר בטיול ג׳יפים ורייזורים, סיורים ביקבים, כניסה לספא מפנק, ספורט אתגרי של שייט וגלישה, ועוד שלל אטרקציות, פעילויות ומופעים.

מאידך, אזור הדרום מים המלח ועד אילת הינו בחירה נהדרת לעונות המעבר ובעיקר לחורף. גם כאן ניתן לשלב מגוון אטרקציות בהתאם להעדפות שלכם, החל טיולי שטח אל תוך המדבר, דרך סיורים באתרים ארכיאולוגיים והיסטוריים, סדנאות יוגה וצחוק, צלילות ושנורקל בים סוף, מופעי אמנים ועוד. באותו האופן, גם לאזורי המרכז, השפלה, תל אביב וירושלים יש את האיכויות שלהם וחברתנו תעזור להפיק מהן את המיטב.

נופש חברה לעובדים

תכנון מאלף ועד תו

כפי שניתן להבין ארגון נופש חברה לעובדים הוא לא עניין של מה בכך. זוהי משימה שכדאי להתחיל לתכנן כבר כמה חודשים מראש, תוך קביעת מסגרת התקציב וביצוע תהליך אפיון ותכנון מאלף ועד תו, כולל בחירה נכונה של מקומות הלינה (צימרים, מלונות, חאנים), האזור בארץ או מדינה בחו"ל, שילוב פעילויות גיבוש, אטרקציות ומופעים לפי לוחות הזמנים, כל נושא ההסעות ועד לפינוקים הקטנים. לאורך השנים הפיקה חברתנו לא מעט נופשים לעובדי חברות, כולל ארגונים הנמנים על המובילים והידועים במשק. נשמח לעמוד גם לרשותכם.

 

ארגון נופש חברה בהתאמה מלאה

עמנו נופשים לחברות מאורגנים באופן שלם ומלא על כל פרטיהם בהתאמה למאפייני עובדי החברה וצרכיהם. ההפקה מבוססת על שורה של גורמים שנלקחים בחשבון, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • גודל הקבוצה – מאפייני הנופש ייקבעו בהתאם לגודל קבוצת העובדים, בין אם מדובר בנופש לקבוצת עובדים קטנה ומגובשת, שעבורה ניתן למשל לבחור במלון בוטיק או צימרים איכותיים, ובין אם מדובר בנופש למספר גדול של עובדים שעבורם ניתן להזמין חדרים במלון גדול ומבוקש.
  • מאפייני העובדים – אופי הנופש יותאם לאופי העובדים, גילאים ותחומי העניין. למשל, צוות המורכב מעובדים צעירים יגלה לרוב יותר עניין בנופש המשלב פעילויות אקסטרים מאתגרות, לעומת עובדים יותר מבוגרים שייהנו מנופש בקצב יותר רגוע ושליו.
  • עונת השנה – העונה בשנה משפיעה באופן ניכר על מיקום וסוג הנופש המתאים. כך למשל, בעונת החורף ניתן לבחור בנופש המשלב טיולים ביום יחד עם פעילות במקומות סגורים בשעות הערב, כמו מועדון או יקב. זאת בעוד שנופש קיץ לא אחת יכלול יותר פעילויות חוץ, כמו נופש לצד חוף ים או נחל ביום ומסיבת ריקודים או ארוחה בערב תחת כיפת השמים.
  • מסגרת התקציב – אנו מארגנים נופשי חברה מותאמים לכל מסגרת תקציב, בין אם מדובר בתקציב מותרות המאפשר לארגן נופש יוקרה עם מלונות ומסעדות הכי טובות בארץ, לעומת נופש עם תקציב יותר צנוע ובחירה של בתי הארחה ופעילויות פחות יקרות.

הפקת נופש לעובדים

לתכנון והפקת נופש לעובדים בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת אלמה הפקות אירועים בטלפונים 073-7323164​ ו- 050-7941969 או במייל mazibarak@elmapro.co.il.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!