נופש חברה בחו"ל

נופש חברה בחו"ל

אין ספק כי נופש חברה בחו"ל הוא אירוע משמעותי ביותר ברמת הריגוש, ההנאה, הכיף והחוויות שמקבלים העובדים. יחד עם זאת, באותו האופן מדובר באירוע מורכב יחסית לנופש חברה בישראל, הן מבחינת העלויות, הן מבחינת המורכבויות והן מבחינת היעדים האפשריים והתוכן שיוצקים לתוך הנופש. לכן חשוב לבצע את התכנון, הארגון והביצוע עם חברה מסוגלת להתאים את הנופש באופן מדויק לצרכיכם כמו חברת אלמה.

למידע נוסף לחצו כאן

נופש חברה בחול יכול להתבסס על חבילה סטנדרטית שמציעה חברת תיירות כזו או אחרת, הכוללת בדרך כלל את הטיסה הלוך ושוב, את השהייה במלונות ואת ההסעות, ולפעמים גם כרטיסי כניסה לאטרקציות וכדומה. יחד עם זאת, המשמעות היא שלא ניתן להתאים את הנופש במיוחד למאפייני עובדים ובני משפחותיהם, לתחומי העניין שלהם, לגילאים ובכלל לאווירה והסגנון המבוקשים ולמטרות מיוחדות שרוצים להכניס לתוך הנופש. ניתן במידה מסוימת להתאים את חבילות הנופש עם חברות תיירות אך בדרך כלל רק חברה המתמחה בארגון נופש חברה בחו"ל יודעת לעשות זאת בצורה מדויקת.

 

היבטים שחשוב לתת עליהם את הדעת

קחו בחשבון שכל נושא הפקת נופשים בחו"ל לחברות אינו עניין של מה בכך, ויש לתת את הדעת על שורה ארוכה של היבטים שחברתנו תסייע לתכנן אותם. ראשית, למסגרת התקציב העומד לרשותכם תהיה השפעה גדולה על האפשרויות. ככל שהתקציב גבוה יותר כך ניתן לבחור ביעדים יותר מרוחקים מישראל ובמדינות שבהן עלויות המחייה, השהייה והתיירות גבוהות יותר. יחד עם זאת, גם בתקציבים יותר מוגבלים ניתן בהחלט לבחור מתוך מגוון עשיר של אפשרויות ובנופשים באורכים שונים.

נושא משמעותי נוסף שיש לתת עליו את הדעת בצורה מעמיקה הוא הקונספט של הנופש, המשפיע ישירות על האווירה והחוויה. כך לדוגמא, האם מעוניינים לשים את הדגש בנופש יותר על פינוק וכיף, על פעילויות ואטרקציות שמעלות את האדרנלין, על חוויות אינטימיות יותר, על העשרה בתחומי עניין הקשורים בין היתר לפעילות הארגון וכדומה.

כמו כן, קחו בחשבון שצריך לתכנן בצורה מדויקת את מסלולי הנופש כך שהעובדים לא יבלו זמן רב מדי בהסעות. וכמובן שבניגוד לנופשים בארץ לא ניתן להסתמך על רכבי החברה או רכבים פרטיים של עובדים.

גם הלינה היא עניין חשוב ביותר ואיתה כל נושא הארוחות. למשל, האם אוכלים רק בתחומי בית המלון והאם מדובר במלון שנבדק היטב על ידי החברה המארגנת, באיזה רמה של מלון או מרכז נופש בוחרים, האם קיימים במתחם סוגים שונים של הפעלות והאם הן מתאימות גם לילדים ובני הזוג שמצטרפים לחופשה, האם מתכוונים לאכול גם במסעדות וכיצד הדבר משפיע על העלויות, איזה חלק יממנו העובדים מכיסם, וכן הלאה. אלו רק חלק מהיבטים שיש לקחת בחשבון והם מצטרפים אל הביצוע בשטח עם אדם מקצועי שמלווה אתכם ודואג שהכל יעבור בצורה חלקה נעימה ונוחה עבור המשתתפים.

נופש חברה בחו"ל

הפקת אירועים בחו"ל לחברות

לצד הפקת נופשים בחו"ל, חברתנו גם מתמחה בהפקת אירועים בחו ל המסייעים להציב חברות על המפה הבינלאומית ותורמים למיתוגן ושיווקן. אירועים אלו נדרשים עבור צרכים שונים, כמו התרחבות ופריצה לשווקים חדשים בחו"ל, גיוס משקיעים או עובדים, שיווק מוצרים חדשים, מיתוג חברות ועוד.

חשוב להבין כי הפקת אירועים בחו ל הרבה יותר מורכבת מהפקתם בישראל, וללא סיוע מקצועי הולם המשימה כמעט בלתי אפשרית. הקושי נובע מהצורך להכיר היטב את תחום האירועים במדינת היעד, להבין את מאפייני הקהל היעד שאליו פונים, התרבות שלו, הרגלי בילוי וצריכה, להתגבר על קשיי שפה, ועוד.

כמו כן, יש להכיר היטב את תחום האירועים במדינה, לדעת לאילו ספקים לגשת, להכיר תמחורים מקובלים בתחום, לקבל סיוע בסגירת עסקאות בתאריכים אטרקטיביים, לבחור במקום מתאים לאירוע ולפרסמו בהצלחה. כל זאת, לצד היכולת להעביר באופן מוצלח ונכון את מסרי החברה, להדגיש את ערכיה ואת ייחודה ולהצליח לשלב בין ערכים ואווירה מקומית לבין אילו שהחברה מביאה מישראל.

לנו יש את כל הידע והניסיון הנדרשים למשימה, וביכולתנו להפיק אירוע בחו"ל לחברות בכל קנה מידה, מתחילתו ועד סופו ועל כל רבדיו השונים. בין היתר, נבחר לאירוע מקום מתאים בחזותו וגודלו, במיקום נגיש ונוח לקהל היעד, ונדאג לעצבו ולמתגו בהתאם לאופי האירוע ומאפייני החברה. כמו כן, נבנה תפריט ונזמין כיבוד לאירוע, נארגן מקומות ישיבה ומקומות חניה, נזמין מתנות קטנות ואטרקטיביות לאורחים, ועוד. במידת הצורך גם נדאג לכרטיסי טיסה ולמקומות לינה למוזמנים מישראל ועוד.

לארגון נופשים או אירועי חברה בחו"ל בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת אלמה הפקות אירועים בטלפונים 7323164 -073 ו-9419697 050 או במייל .mazibarak@elmapro.co.il

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!