ימי כיף לעובדים

תכנון יום כיף לעובדים

ימי כיף לעובדים הפכו עם השנים למבוקשים ונפוצים בקרב ארגונים, חברות ובתי עסק ברחבי הארץ. הפקת יום כיף לעובדים היא בדיוק המומחיות באלמה, כך שניצור לכם יום כיף איכותי וייחודי, המותאם במדויק למאפייני העובדים, למטרת היום ולהגדרות תקציב.

למה צריך ימי כיף לעובדים

ימי כיף וגיבוש לעובדים נדרשים בגין שתי סיבות עיקריות: עבור יציאה מהשגרה ועבור גיבוש צוות עובדים.

  • יציאה מהשגרה- שגרת העבודה כרוכה בשעות ארוכות המלוות בלא מעט לחץ ומתח, ורמות גבוהות של ריכוז, מה שעם הזמן עלול לגרום לשחיקה. כדי להתמודד עם שגרת העבודה יש צורך לשבור אותה מידי פעם עם פעילות קלילה ומהנה, המרעננת את העובדים ומעלה את המוטיבציה.
  • אירוע גיבוש לעובדים – שגרת העבודה גם מקבעת דפוסי התנהלות והתנהגות בין העובדים, שלא אחת יושבים על חילוקי דעות ומטענים שיש לפרק. אי לכך, ימי כיף יכולים גם להוות ימי גיבוש לחברות. הם יכולים לספק מענה מדויק לצורך הזה עם פעילות מהנה ומקרבת, ללא מתחים ומעמדות, המאפשרת להכיר אחד את השני באופנים שלא פוגשים בשגרת העבודה.

 

חשיבות בחירה נכונה של יום כיף וגיבוש

בכדי שיום כיף עובדים יהיה אפקטיבי וישיג את יעדיו גם בתור יום גיבוש לעובדים, יש חשיבות רבה לבחירה נכונה של הפעילות ביום זה, והיותה מתאימה לעובדי הארגון. למשל, צוות המורכב מגברים צעירים יכול ליהנות מטיול טרקטורונים מאתגר, אבל לא בטוח שצוות נשי או מבוגר ייהנה מפעילות שכזו. כמו כן, צוות המורכב מציבור דתי ומסורתי פחות ישתף פעולה עם יום פינוק בספא ואילו צוות צעיר ותוסס יכול למצוא פחות עניין בביקור במוזיאון.

לכן חשוב לבחור בפעילות מתאימה לכל צוות עובדים, המספקת מענה משותף רחב ואשר מבטיחה רמה גבוהה של הנאה. אם מדובר בצוות מגוון ניתן להציע מספר פעילויות לבחירה וכן לשלב ביום זה כמה סוגי פעילויות כמו פעילות מאתגרת שאחריה פעילות מרגיעה, וכמובן אוכל טוב, כך שכל משתתף ביום הכיף יכול למצוא פעילות מתאימה עבורו.

ימי כיף לעובדים

תכנון נכון של יום כיף

חברת הפקה לימי גיבוש לעובדים תדאג לתכנון נכון של כל פרטי ומרכיבי האירוע, לרבות סדר יום, לוקיישן, הסעות, אוכל וכדומה:

  • יש לקבוע מהו אורך הפעילות המבוקש ליום כיף, בין אם מדובר בפעילות קצרה של הפי אוור, פעילות של חצי יום, יום שלם או יותר.
  • יש להחליט על לוקיישן מתאים עבור יום הכיף, שיכול להתחיל ביום כיף בעבודה ולעבור ליום כיף בצפון, בים, בתל אביב, ירושלים, אילת ועוד.
  • עבור ימי כיף וגיבוש לעובדים יש לאתר ולבחור בספקים מומלצים שיבטיחו את הצלחת הפעילות והיותה איכותית ועומדת בציפיות. מדובר בספקים שיש להם שירות שלם עם יכולת לעמוד בלוחות זמנים שנקבעו מראש.
  • יש לתכנן מראש סדר יום מדויק ומפורט המותאם בין הספקים השונים, החל משעת יציאה ועד מועד חזרה, וכן יש להחליט מראש על מועדי פעילויות שונות, ארוחות, הפסקות וכדומה.
  • חשוב להגדיר מראש מסגרות תקציב עבור יום הכיף שיהוו בסיס לתכנון פעילות לכל אורכו.
  • יש לארגן הסעות ליום כיף שמתאימות לכמות האנשים, שהינן כמה שיותר נוחות ומפנקות, ולהחליט על נקודות איסוף שונות של העובדים.
  • יש לדאוג לאוכל ושתייה לכל אורך האירוע, החל מארוחות מלאות ועד לנשנושים בדרך. כמו כן יש להחליט לגבי אופי הארוחות, בין אם במסעדה, עם שירותי קייטרינג בשטח, על האש שנערך על ידי עובדי החברה וכדומה.
  • יש לבחור בפעילות מתאימה לאופי העובדים ויום הכיף, בין אם מאתגרת, רגועה, מפנקת, מעניינת וכדומה.
  • ניתן גם לפנק את עובדי החברה עם מתנות קטנות ושימושיות שיכולות גם לשאת את לוגו הארגון לצד אמירה אישית הקשורה ספציפית ליום כיף זה, כדוגמת כובעים, משקפי שמש, בקבוקי שתייה, מחצלות אישיות וכדומה.

 

ארגון יום כיף לעובדים

לארגון יום כיף לעובדים איכותי ומוצלח בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת אלמה הפקות אירועים בטלפונים 073-7323164​ ו- 050-7941969 או במייל mazibarak@elmapro.co.il.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!