ימי כיף לעובדים בדרום

רעיונות לימי כיף וימי גיבוש בדרום

 

מבקשים לארגן יום גיבוש לעובדים בדרום? אול אולי אתם מתכננים יום כיף לעובדים בדרום? בחברת אלמה הפקות אירועים יספקו מענה שלם לרצונותיכם עם תכנון ימי גיבוש לעובדים וימי כיף איכותיים וייחודיים, המותאמים באופן מלא ליעדי האירוע ומאפייני עובדי החברה.

בין היעדים השונים בישראל לימי גיבוש וכיף לעובדי חברות, בולט הביקוש לאזורי דרום ישראל. זהו חבל ארץ נרחב, מדברי וקסום, המציע שפע של אתרים, פעילויות ואטרקציות  מסוגים שונים.

 

מתמחים בארגון והפקת ימי גיבוש וכיף בדרום

אם אתם מחפשים גורם מקצועי עבור תכנון ימי כיף לעובדי בדרום, או עבור תכנון ימי גיבוש לעובדי בדרום, צרו קשר עם חברתנו. באלמה הפקות אירועים מחזיקים ניסיון עשיר בארגון והפקת ימי גיבוש וכיף לעובדי חברות בכל יעד בארץ, לרבות הדרום, אותו אנו מכירים היטב על שלל האתרים, הפעילויות והאטרקציות שהוא מציע. זאת לצד היכרות מעמיקה עם ספקים בדרום, מקומות לינה מומלצים, מסעדות טובות, ועוד.היכרות זו מאפשרת לנו לתפור לכל חברה ולכל אירוע גיבוש או כיף יום מושלם על כל מרכיביו. זהו יום איכותי, מהנה וייחודי, שמותאם באופן מלא ליעדי האירוע, הגדרות תקציב ומאפייני עובדי החברה. יום גיבוש וכיף יכול למשל להתבסס על מסלולי טיול בכל רמת קושי ואתגר, ממסלולים קלילים ונוחים למסלולים מאתגרים המשלבים סנפלינג. כמו כן, אנו מציעים ימי גיבוש וכיף בדרום עם פעילויות קבוצתיות, אתגרי חשיבה או משימות ODT. מצד שני, נוכל לתכנן לעובדי החברה שלכם בדרום יום על טהרת הרוגע והפינוק, ונוכל גם לשלב ולתכנן יום המשלב בין פעילות ממריצה למפנקת ומרגיעה.

 

רעיונות לאתרים ומסלולי טיול בדרום

דרום ישראל הינו חבל ארץ פתוח שברובו אינו מיושב, עם טבע מדברי פראי וייחודי, המציע שלל אתרים ומגוון אפשרויות טיול ברגל, עם כלי רכב או עם גמלים. למשל תוכלו לטייל בדרום במקומות הבאים:

  • מכתש רמון- טיול מרתק בנוף המדברי המרהיב והייחודי של מכתש רמון, שניתן לבצע בשלל מסלולים ברגל, בג'יפים, טרקטורונים, גמלים ועוד. כמו כן ניתן לשלב ביקור גם במצפה רמון עם תצפית מרהיבה על המכתש, לצד ביקור בחוות האנטילופות, שם תוכלו לראות מגוון רחב של חיות בר.
  • שמורת פארן- שמורת טבע בלב המדבר בה ניתן לצאת לטיול אופנים מאתגר ומהנה במסלול מרהיב הנע בין נופים מדבריים ייחודיים.
  • ים המלח- אזור ים המלח המרהיב ביופיו מציע שפע של אתרים ומסלולי טיול, החל משייט קיאקים בים המלח עצמו, לטיול בהרים המקיפים את ים המלח, ביקור בנחלים באזור, טיול למצדה ועוד.
  • הרי אילת- הנקודה הדרומית ביותר בישראל מציעה נוף מדברי דרמטי, ומגוון מסלולי טיול לצד ביקור באילת ובים סוף על שפע של אטרקציות שיש להם להציע.
  • פארק תמנע- פארק יפהפה עם אגם מלאכותי, מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים, גן שעשועים, עמודי שלמה, מכרות תמנע ועוד.
  • העיר העתיקה עבדת- עיר נבטית עתיקה עם שרידים ארכיאולוגיים מרשימים, כמו כנסייה ביזנטית, בית כנסת עתיק ועוד.
  • חוות האנטילופות- חווה ייחודית בה תוכלו לראות מגוון רחב של חיות בר, כמו יעלים, אנטילופות, גזלות ועוד.

אטרקציות לעובדים בדרום

בחירה בפעילות בדרום מותאמת למאפייני העובדים

בחירת פעילות ליום כיף וגיבוש בדרום היא משימה חשובה, שכן היא צריכה להתאים הן למטרות יום הגיבוש והן למאפייני העובדים. בין היתר, בעת בחירת פעילות ליום כיף וגיבוש באזור הדרום יש לקחת בחשבו את הנתונים הבאים:

  • גיל ורמת כושר- יש לבחור פעילויות בדרום שמתאימות לגיל העובדים ותחומי העניין שלהם, וכן לרמת הכושר, לפיכך לבחור את רמת הקושי והאתגר של הפעילויות השונות.
  • תחומי עניין- חשוב לבחור פעילות שמעניינת את העובדים ומתאימה לתחומי העניין שלהם, בין אם הם יותר מתעניינים בספורט, טבע, היסטוריה, מדע וכו'.
  • יעדים ומטרות- הפעילויות המתוכננות ליום גיבוש או כיף בדרום נדרשות להתאים ליעדי יום זה, בין אם מדובר בגיבוש צוות עובדים, הפגת מתחים, הכרות אישית יותר מעמיקה, חשיבה מחוץ לקופסא ועוד.
  • גודל הקבוצה- יש גם לקחת בחשבון את מספר המשתתפים בפעילות מכיוון שפעילויות מסוימות מתאימות יותר לקבוצות קטנות, בעוד שאחרות מתאימות יותר לקבוצות גדולות.
  • תקציב- בעת תכנון יום גיבוש וכיף בדרום יש לקחת בחשבון מסגרת תקציב נתונה עבור פעילות זו.

 

רעיונות לפעילויות וסדנאות לימי כיף וגיבוש בדרום

יום כיף ויגובש בדרום יכול לשלב סוגים שונים של פעילויות סדנאות, כדוגמת האפשרויות הבאות:

  • סדנת בישול- סדנה טעימה במיוחד בה תלמדו להכין מנות מדבריות מסורתיות, כמו קבב מדברי, פיתה על סאג' ועוד.
  • הדרכות והרצאות- הרצאות וסיורים מודרכים המספקים ידע מעשיר ומעניין אודות העבר וההיסטוריה של האתר בו מבקרים.
  • משחקי חברה- ניתן לקיימם באתרים שונים כמו תחרויות ספורט, אתגרי חשיבה, משחקי חברה ועוד.
  • סדנת יצירה- סדנה שופעת ביצירתיות בה תוכלו ליצור תכשיטים בהשראת המדבר, כלי קרמיקה מחמר מקומי ועוד.
  • סדנת ריקוד- אם אתם רוצים להניע את הגוף תוכלו להתנסות בסדנת ריקודים מדבריים מסורתיים, כמו ריקוד דבקה וריקוד בטן.
  • סדנת יוגה- לפעילות מאזנת ומרגיעה בדרום המשתלבת נפלא עם הנוף המדברי אפשר לבחור בסדנת יוגה למתחילים.

להפקה מקצועית של יום כיף וגיבוש בדרום לעובדי החברה ולקבלת עוד מידע בנושא, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם אלמה הפקות אירועים בטלפון 073-7323164 ו- 050-7941969.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!