ימי גיבוש לעובדים

על יום גיבוש לעובדים

חשוב לכם לארגן ימי גיבוש לעובדים באופן רציף, אבל אין לכם רעיונות או זמן לארגן יום שכזה? כדאי לכם ליצור קשר עם חברת אלמה, המתמחה בארגון והפקת ימי גיבוש עובדים. ההפקה שמה דגש על איכות היום והתאמתו לצורכי החברה, מאפייני הצוות ומסגרות תקציב.

למידע נוסף לחצו כאן

מטרתו של יום גיבוש

יום גיבוש לעובדים הינו יום שונה מהרגיל, המיועד לספק למשתתפים אפשרות להכיר יותר טוב אחד את השני ולהתגבש על ידי יצירת אווירה שהינה משוחררת ומהנה, שמעניקה מצע נעים, לא מתוח ולא מחייב להכרות של העובדים. ההכרות במהלך יום גיבוש מאפשרת לגלות צדדים אחרים של חברי הצוות שאליהם יהיה יותר פשוט וקל להתחבר.

ימים אלו מתאימים לסוגים שונים של צוותי עובדים, מרמת מחלקה, לחטיבה ועד אגף שלם. בנוסף, היום יכול להיות עבור בעלי תפקידים או דרג מסוים בחברה, כמו ימי גיבוש למנהלים, ויכולים להיות סוגים שונים של ימי גיבוש בהתאם למטרות שהוצבו מראש. למשל אנו יכולים לארגן יום גיבוש המבוסס על טיולים ברגל, על טהרת הפינוק, עם פעילות מאתגרת, וכן עם משימות ODT, פעילויות במים, פעילות הדורשת חשיבה משותפת, HAPPY HOUR ועוד. בנוסף לכך ימי גיבוש יכולים להיות באורכים שונים, מפעילות קצרה של מספר שעות, לחצי יום, יום שלם  ויותר.

חשיבותו של יום גיבוש לעובדים

ימי גיבוש לעובדים הפכו לחלק מהמציאות התעסוקתית בארץ ולא בכדי. העבודה התובענית והממושכת במפעל או במשרד גורמת עם הזמן לשחיקה של הצוות, לצד התקבעות על הרגלי עבודה לאו דווקא נכונים ופרודוקטיביים, ועל יחסי עבודה שלא אחת נוטים להיות מורכבים, מסובכים ולא נעימים. מסיבות אלו ונוספות, ומכיוון שהעובדים הינם המשאב הכי חשוב בעסק, חברות רבות מבקשות ובצדק לרענן את שגרת העבודה עם ימי גיבוש לצוות.

מתמחים בהפקת ימי גיבוש לעובדים

חברתנו מתמחה בתכנון והפקה של ימי גיבוש לעובדים מכל ענפי המשק, בכל תפקיד, בכל קנה מידה ועם כל הגדרת תקציב. התמחות זו נשענת על ניסיון רב בתחום עם שורה ארוכה של לקוחות, בניהם בנק לאומי, אמדוקס, איתוראן, נירלט, בנק מזרחי טפחות, כאל ועוד. אנו פועלים באופן יעיל, נכון ויצירתי, עם התאמה מלאה של כל יום גיבוש לצורכי הלקוח ומאפייני צוות העובדים. ההתאמה מתחילה בתכנון מוקפד עם הקשבה לצורכי כל לקוח, אפיון קהל היעד ובחירה בפעילות מתאימה עבורו. כמו כן חברתנו עובד צוות מיומן ואחראי, האוהב את תחום עבודתו, קשוב לצרכי העובדים ושופע יצירתיות.
ימי גיבוש לעובדים

תכנון נכון של ימי גיבוש

בהיותם ימים מהותיים לארגון, אנו דואגים לארגן בקפידה ימי גיבוש צוות עם התאמה מלאה של תכני היום לנתונים חשובים הכוללים בין היתר:

  • מאפייני העובדים- יום גיבוש לצוות נדרש להתאים למאפייני העובדים לרבות המין שלהם, גילם, תחומי עניין וכדומה. למשל יש הבדל בפעילות עבור צוות נשי או גברי, צעיר או מבוגר, דתי או חילוני, עירוני או כפרי, עובדי מוסך או הייטק וכדומה.
  • קשרי עבודה- פעילות גיבוש לעובדים מתוכננת גם בהתאם למאפייני יחסי העבודה בצוות, רמת החיבור בין העובדים וההווי שלהם. למשל יש הבדל בפעילות מתאימה לצוות חדש שעוד לא מכיר אחד את השני לעומת צוות ותיק עם חיכוכים שיש ליישב.
  • מטרת הפעילות- פעילות של גיבוש עובדים מוכתבת גם ממטרת יום זה, למשל עבור הרחבת פעילות חברה, סיכום שנה, מערך עבודה חדש וכדומה.
  • מזג אוויר – מאפייני ימי גיבוש צוות ייבחרו גם בהתאם למזג האוויר ועונות השנה. כך למשל, במזג אוויר נאה יש הרבה מאוד פעילויות חוץ שניתן לבחור, בעוד שבימים גשומים או מאוד חמים ניתן לבחור בפעילות פנים, לרבות פעילות של יום גיבוש בעבודה.
  • מסגרות תקציב- עלות ימי גיבוש הינה מאוד רחבה ולכן יש לתכנן פעילות זאת בהתאם למסגרות תקציב שהוגדרו מראש.

הפקת יום גיבוש לעובדים

לתכנון והפקת יום גיבוש לעובדי החברה שלכם בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת אלמה הפקות אירועים בטלפונים 073-7323164​ ו- 050-7941969 או במייל mazibarak@elmapro.co.il.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!