יום כיף לחברות הייטק

רעיונות ודגשים לגבי יום כיף חברה

ימי כיף לחברות הייטק וענפים נוספים הפכו לחלק משגרת המשק, בהיותם מספקים הזדמנות לעובדים לצאת משגרת העבודה תובענית ומאתגרת, כדי להתרענן וליהנות ביחד. אכן, ימי כיף תורמים לרווחת העובד ומהווים אמצעי יעיל להעלאת המורל ולגיבוש צוותי עובדים. אז אם גם אתם מתכננים יום כיף לחברה, באלמה הפקות אירועים יספקו מענה שלם לכלל צרכי ארגון יום כיף לחברות. לפניכם מקבץ של רעיונות ליום כיף לחברה.

רעיונות לימי כיף לחברות

מחפשים רעיון ליום כיף עם חברה? לנו יש שפע של רעיונות לימי כיף לחברות, כפי שתוכלו לראות בדוגמאות הבאות:

  • יש לדעת כי ארגון ימי כיף וגיבוש לחברות אינו משימה קלה, הדורשת השקעת משאבים וזמן בתכנון תכניה, באיתור ספקים מתאימים ומומלצים, בתכנון סדר יום ועוד. לכן, בכדי להקל על תהליך זה ולהבטיח את הצלחתו מומלץ לבצעו עם חברת הפקות מקצועית כחברתנו.
  • מלבד הנאה, ימי כיף גם תורמים לגיבוש העובדים ויש לקחת בחשבון יעד זה ולהתאימו לנתוני הצוות, בין אם מדובר בצוות חדש הנדרש להכיר אחד את השני, צוות שנדרש להתגבר על בעיות תקשורת, צוות שצריך להתמודד עם משבר, צוות עם מנהל חדש וכדומה.
  • אם אתם מארגנים יום כיף לעובדים דאגו שיהיה זה יום מוצלח במיוחד ולא יום בינוני ונשכח. יום איכותי כזה נוצר משילוב נכון של פעילויות ואווירה, שבאמת עושה את ההבדל, שעובדי החברה יעריכו ויחכו בכיליון עיניים ליום הכיף הבא.
  • הבינו מה עבור העובדים שלכם נחשב ליום כיף, בין אם מדובר ביום כמה שיותר מפנק, יום אקסטרים מאתגר או שילוב של שני סוגי ימים אלו.
  • בחירה ביום כיף בעונת הקיץ או האביב פותחת הרבה מאוד אפשרויות של פעילויות בחוץ, בשמש ועם מים. יחד עם זאת גם בחורף יש פעילויות מהנות מתאימות כמו בילוי בחרמון, יום כיף בים המלח או אילת ועוד.
  • ימי כיף ניתן לקיים בהמון אתרים ומקומות בארץ מהצפון עד הדרום, מהכנרת עד ים סוף וכל מה שיש בניהם – אתרים, ערים ואטרקציות. יחד עם זאת ניתן לארגן גם יום כיף יותר קרוב ואפילו לארגן יום כיף בעבודה, למשל עם מסיבת ריקודים. מופע סטנד אפ והרבה שתייה ואוכל טוב.
  • בתכנון יום כיף עם חברה מקצועית יש לקחת בחשבון מסגרות תקציב, מתוך ראייה רחבה של כל הגדרות התקציב השנתיות המיועדות לימי כיף וגיבוש עובדים.
  • בכדי שיום כיף יהיה מוצלח חשוב לתת דגש מיוחד לאוכל ולא לקחת אותו כמובן מאליו. הפתיעו את העובדים שלכם עם ארוחות מיוחדות שונות מהרגיל, טעימות ומפנקות במיוחד. כמו כן אל תשכחו לדאוג לעובדים עם צרכים מיוחדים, כמו כאלו שהם צמחוניים או רגישים לגלוטן.
  • אם אתם מבקשים יום כיף מפנק אתם יכולים לבחור למשל ביום כיף על שפת הים עם מאהל מפנק, אוכל טוב, פעילויות מים וכדומה. כמו כן אתם יכולים לבחור ביום ספא עם עיסויים שונים, ג'קוזי, חדר מלח, סאונה ועוד.
  • מי שרוצה יום מאתגר יכול לבחור בטיסה בכדור פורח, טיול טרקטורונים, פעילות פיינט בול, פעילות סנפלינג, חדר בריחה, ועוד.
  • עבור יום כיף רגוע ניתן לבחור במסלול טיולים פשוט ויפה, בסיור יקבים, בביקור באתרים ארכיאולוגיים, שייט יאכטה ועוד.
  • ניתן גם לבחור ליום כיף במגוון סוגי סדנאות מהנות ומאתגרות, כמו סדנת שוקולד, סדנת יין, סדנת קוקטיילים, נהיגה ברכב מרוץ ועוד.
  • יום כיף יכול להיות גם יום מסיבה בלוקיישנים שונים ממקום העבודה, ממועדון ועד לשפת ים או בריכה. הוא יכלול תקליטן שינגן שירים העונים להעדפות העובדים, לצד פעילות קריוקי, בר משקאות אקטיבי, הופעת סטנדאפ וכדומה.
  • יום כיף יכול ללכת גם לכיוון יותר תרבותי ולימודי, למשל עם סיור במוזיאונים, אתרים היסטוריים, צפייה בהצגה, הופעת מחול, קונצרט ועוד.

יום כיף לחברות הייטק

 

יום כיף לחברות הייטק

כמו בכל מגזרי המשק, גם בחברות היי-טק מבינים היטב את חשיבות של ההון האנושי להצלחה. למעשה, אם יש ענף שבו נושא זה ידוע ומקודם בצורה החזקה ביותר, הוא עולם ההייטק. עקב כך ישנם מספר הבדלים בין יום כיף לחברות הייטק לבין ימי כיף המאורגנים לענפים אחרים. חברת אלמה מקיימת מזה שנים ימי גיבוש וכיף לחברות מכל המגזרים, ובפרט לחברות הייטק, כך שמצויים ברשותנו הידע והכלים לתכנון יום מלהיב ובלתי נשכח בהתאמה אישית מלאה לצרכים ולדרישות לכם.

כאשר מארגנים יום כיף לחברות הייטק צריך לקחת בחשבון שורה ארוכה של פרמטרים, ובתוך כך לזכור כי מדובר בתחום העומד בפני עצמו. כך למשל, חברות הייטק משקיעות בשוטף משאבים רבים בתנאי העסקה מצוינים עבור עובדיהן, החל במשכורות נאות ועד לסביבת עבודה מעוצבת היטב ופינוקים. העובדים רואים את יום הכיף כחלק בלתי נפרד מהתנאים הניתנים להם ולאור הרמה הגבוהה הם מגיעים עם ציפיות גבוהות. צריך לעמוד בסטנדרטים מעולים של יום כיף שיהיה מקורי, מרגש ולא משעמם או בנאלי.

בנוסף לכך, עובדים של חברות ההייטק נמנים לרוב עם גילאים יחסית צעירים, בדרך כלל בעשורים השני עד הרביעי לחיים, והדבר משפיע בהחלט על הקונספט הנבחר, על האווירה ועל התכנים שניתן

וכדאי לצקת אל תוך יום הכיף. מעבר לכך חברות הייטק בדרך כלל מבינות היטב את חשיבותם של ימי כיף וגיבוש, והן מוכנות להשקיע בכך במשאבים כספיים בלתי מבוטלים, מה שפותח מגוון רחב ביותר של אפשרויות.

 

כמה דגשים ליום כיף

כאשר מתכננים יום כיף לחברות הייטק צריך לקחת בחשבון מספר דגשים. ראשית, צריך להבין שמדובר במשימה שאיננה קלה והיא מצריכה השקעת משאבים וזמן עבור תכנון התכנים, איתור של ספקים איכותיים ומומלצים, תכנון של סדר היום ועוד. בנוסף, יש לקחת בחשבון כי המטרה של יום כיף איננה רק הנאה ופינוק אלא לעיתים קרובות גם גיבוש של העובדים. יש למצוא את האיזון בין שני מרכיבים אלו בהתאם ליעדי יום הכיף, ובכל מקרה חשוב שיהיה איזה יום שהעובדים יצאו ממנו עם הערכה והוקרה לחבריהם ולמעסיק בתחושה שבאמת השקיעו בהם.

יש עוד שורה ארוכה של מרכיבים שצריך לשים לב אליהם. כך למשל, בבחירת המיקום יש להתחשב בעונות השנה, בפעילויות ואטרקציות אפשריות, בקיום פעילויות בתוך מתחמים סגורים או בשטח פתוח, בבחירה של תכנים כמו מופעי סטנד אפ, סדנאות אוכל ואחרות, הרצאות בנושאים רלוונטיים לתחומי העניין, פינוקי מזון ומשקאות, וכל זאת בדגש על איכות גבוהה, על ייחודיות ועל חוויות שיהיו בלתי נשכחות.

 

ארגון יום כיף לחברת הייטק

לארגון יום כיף לחברה מהנה ומוצלח במיוחד בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת אלמה הפקות אירועים בטלפונים 073-7323164​ ו- 050-7941969 או במייל mazibarak@elmapro.co.il.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!