הפקת אירוע פורים

הפקת אירוע פורים לעובדי החברה הכי שמח שאפשר

בין המועדים השונים לאורך השנה, מסיבת פורים הינה אחת ההזדמנויות המצוינות לשבור את הקרח במקום העבודה, ליהנות ולהתגבש. כפועל יוצא מכך, בשנים האחרונות עולה הביקוש עבור הפקת אירוע חברה לפורים.

מבקשים לתכנן אירוע חברה פורים איכותי ומוצלח במיוחד? בחברת אלמה הפקות אירועים  יארגנו לכם בדיוק מסיבה שכזאת שניתן לקיימה במשרדי החברה או בלוקיישן אחר, שתותאם לאופי העובדים ולכל קונספט מבוקש.

 

מסיבות פורים בכל קונספט

עמנו תזכו באירוע פורים לחברות מהנה במיוחד, בכל קונספט מבוקש, ובכל מקרה שמח, משחרר ומצחיק. את האירוע אנו יכולים לתכנן עבור כל סוג של קהל יעד, בין אם מדובר בקהל מבוגר או צעיר, עם בני זוג או עם משפחות, וכדומה. בנוסף נוכל להפיק לכם אירוע פורים ביום או בערב, במסיבה או כהפנינג ועוד.

בכל מקרה, עבור כל קונספט שייבחר נעצב את מתחם האירוע בהתאם ונדאג לספק עבורו פעילויות ואטרקציות מתאימות, בין אם מדובר במסיבת ריקודים, אומנים אורחים, מופע פורים, משחקי חברה, אטרקציות, דוכני שתייה, הפעלות ועוד. ואם תרצו אירוע קטן וספונטני, נוכל גם לארגן מסיבת פורים אפילו במהלך יום עבודה עם צוות שיפתיע את העובדים ויגיעו בליווי של נגנים ורקדניות, יחלק משלוחי מנות, יערוך משחקי חברה ותחרויות שתייה ויעשה הרבה מאוד שמח.

דגשים להפקת אירוע פורים  בחברה

בבואכם להפיק אירוע פורים לעובדי החברה, יש מספר דגשים שחשוב לתת עליהם את הדעת, הכוללים:

  • איזה סוג של אירוע רוצים? יחד עם הצוות שלנו נבין איזה סוג של אירוע פורים אתם רוצים לתכנן לעובדי החברה, לכמה אנשים הוא מיועד, היכן הוא יערך וכמה זמן הוא ימשך, האם מדובר באירוע רק לעובדים או גם לבני הזוג שלהם ואולי גם לילדיהם, איזה אופי יהיה לאירוע – מסולידי ועד פרוע, וכן הלאה.
  • מה יהיה הקונספט? חשוב לבחור בקונספט שיוביל את מסיבת הפורים ויעניק לה את אופייה הייחודי, כאשר מומלץ באירוע כזה לנצל את ההזדמנות להיות כמה שיותר יצירתיים ובאמת לחשוב מחוץ לקופסא. בכל מקרה, כל רעיון שיש לכם שונה ומיוחד ככול שיהיה, לנו יש את הכלים להגשימו לכדי מסיבה בלתי נשכחת.
  • מה יהיו העלויות? יש לנו יכולת להפיק אירוע פורים לחברות כמעט בכל מסגרת תקציב. התקציב יקבע את תכני האירוע ומידת ההשקעה בעיצוב המקום, המזון והמשקאות שיוגשו וכדומה.
  • מה נאכל ומה נשתה? לאירוע פורים יש להחליט על תפריט אוכל ומשקאות והאופי שלו. למשל ניתן לבחור בכיבוד קל, להשקיע במשלוחי מנות שופעים שכל עובד ייקח עימו הביתה, לבחור באירוע עם דוכני אוכל רחוב, במגשי אירוח מעוצבים, בבר שופע משקאות בריאות לצד משקאות אלכוהול ושתייה חמה, וכמובן הרבה קינוחים ונשנושים טעימים. ,
  • איך נקשט את המקום? בכל הקשור לעיצוב מסיבת פורים אנו נדאג לעצב את המקום באופן מרהיב בהתאם לקונספט הנבחר, עם תליות מהתקרה, מרכזי שולחן והמון אביזרים צבעוניים לאורחים

 להפקת אירוע פורים לחברות

להפקת אירוע פורים לחברות ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת אלמה הפקות בטלפונים 073-7323164​ ו- 050-7941969 או במייל mazibarak@elmapro.co.il.

הפקת אירוע פורים

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!