הפקת אירוע סוף שנה

הפקת אירוע סוף שנה לעובדים – ערכי ומרגש

בשגרת העבודה יום רודף יום, ובכדי ליצור מסגרת של זמן עם התחלה וסוף רבים בוחרים לעצור לרגע ולהפיק לעובדים אירועי סוף שנה שמציינים את הישגי השנה שחלפה ומכירים עליהם תודה. בחברת אלמה הפקות מתמחים בהפקת אירועי סוף שנה איכותיים ומיוחדים העונים במדויק לצורכי ויעדי הארגון.

 

משמעותו של אירוע סוף שנה

בעשור השלישי של שנות האלפיים, עם יעדים לחוצים שיש להגיע אליהם, שנת עבודה הינה מסע מפרך ומאתגר עם הרבה שעות עבודה ולא מעט מתחים וחוסר שקט. בכדי ליישר קו ולאפשר הפוגה במתח, עם יכולת לעצור ולהעריך את מה שכבר הושג, הרבה חברות בוחרות בימינו להפיק אירוע סוף שנה. האירוע מאפשר סיום שנה בצורה חיובית עם תחושה של סיפוק והישגיות, תוך שיפור הגיבוש, המורל והמוטיבציה של העובדים.

כמו כן, אירוע סוף שנה מעניק נקודת ציון בה ניתן לסכם את האתגרים וההישגים של השנה שחלפה, עם הצבת יעדים חדשים לשנה הבאה. בנוסף, מקובל להודות לעובדים, לציין צוותים ועובדים מצטיינים שהגיעו להישגים מיוחדים, וכאמור האירוע גם נועד לגיבוש עובדי החברה באווירה נעימה וחופשית. אבל בכדי לזכות באירוע סוף שנה באמת מוצלח שעונה על יעדיו, כדאי להפיקו עם גורם מקצועי כחברתנו.

הפקה מקצועית של אירוע סוף שנה

לחברתנו יש את כל הניסיון, הכלים וכוח האדם הנדרש להפקת אירוע סוף שנה מוצלח במיוחד. האירוע יופק בהתאמה מלאה למאפייני החברה, עובדיה ויעדיה, עם תכנון מלא של כל פרט ופרט, לרבות מועד ומקום האירוע, עיצובו, תכנון תכנים, הכיבוד שיוגש, ציוד נדרש עבורו ופעילות מהנה.

לשם כך עומד לרשות הלקוחות העסקיים שלנו צוות מקצועי שבשיתוף פעולה עימכם יבין בדיוק מה מבוקש מאירוע זה ויכין עבורו תוכנית ראשונית עם הצעת מחיר לאישור. לאחר אישור התוכנית אנו נבחר לאירוע ספקים מומלצים מתאימים ונדאג לתכנונו השלם על כל פרטיו, עם הקמה ועיצוב של מתחם האירוע, תיאום מלא בין הספקים השונים, תוך עמידה במסגרת תקציב ובלוחות הזמנים מבוקשים.

מאפייני אירוע סוף שנה

עמנו כל אירוע סוף שנה מופק בהתאמה מלאה לצורכי ומאפייני החברה, עם הפקה שלמה לכל פרטיה הכוללת בין היתר את הפרטים הבאים:

  • אירוע סוף שנה יכול להיות במשרדי החברה או בכל לוקיישן אחר כגון אולם אירועים, מועדון נחשב, בית מלון וכדומה. כמו כן, מי שרוצה יכול לקיים אירוע כזה בשילוב עם נופש של עובדי החברה, המיקום יכול להיות גם מיוחד ולא שגרתי כדי שיוסיף רובד של עניין לאווירת סוף השנה, כמו מסעדה על חוף ים, מבנה עתיק, על גג של רב קומות וכדומה.
  • מקובל להתחיל אירוע סוף שנה במפגש חופשי של כל עובדי החברה עם ארוחת ערב
  • לאחר מכן מנהל בעמדה בכירה ינאם ויציין את כל הישגי השנה שחלפה ויודה לעובדי הארגון ומנהליו על הירתמותם להשגת המטרות. לא אחת מקובל במעמד זה לציין יעדים חדשים לשנה הבאה ולערוך טקס של עובדים מצטיינים.
  • בכדי ליצור אירוע מיוחד ומהנה רבים בוחרים להזמין אומן אורח שיכול להיות זמר, להקה, סטנדאפיסט, או אישיות מפורסמת שתנחה את הערב.
  • לא אחת נדאג להכין לחברה מצגת או קליפ מושקעים המסכמים את השנה, היכולים גם לכלול רגעים מרגשים ומצחיקים.
  • אם מדובר בקהל צעיר ותוסס ניתן גם לסיים את האירוע עם מסיבת ריקודים לתוך השעות הקטנות של הלילה.
  • נהוג להעניק באירועים אלו מתנות קטנות לכל העובדים ומתנות מיוחדות לעובדים מצטיינים, לעובדים שעוזבים את החברה, מחליפים תפקיד, זוכים לקידום וכדומה.

להפקת אירוע סוף שנה לחברות

להפקת אירוע סוף שנה לחברות ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת אלמה הפקות בטלפונים 073-7323164​ ו- 050-7941969 או במייל mazibarak@elmapro.co.il.

הפקת אירוע סוף שנה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!