הפקת אירוע לקוחות

על הפקת אירוע לקוחות מוצלח

אין ספק שבליבו של כל עסק מצויים הלקוחות, ובכדי לשמר ולהגדיל את המעגל יש צורך להשקיע. אחת הדרכים להשקעה היא הפקת אירועי לקוחות איכותיים ומיוחדים, המדברים אל קהל היעד ומעבירים מסרים וערכים מבוקשים. זאת לצד העברה ברורה ואפקטיבית של תדמית העסק שתורמת למיתוגו וקידום מכירת מוצריו ושירותיו.

מבקשים להפיק אירוע לקוחות? בחברת אלמה הפקות אירועים תזכו במענה שלם, עם הפקה מקצועית המותאמת באופן מלא לקהל היעד, יעדים ומסרים מבוקשים.

 

מטרתם של אירועי לקוחות

אירועי לקוחות הפכו לנפוצים בקרב חברות בארץ שמפיקות כמה כאלו מידי שנה כחלק מתקציב השיווק. זאת עבור מטרות שונות כמו שימור לקוחות קיימים, הגדלת מעגל הלקוחות וכניסה לשווקים חדשים, וכן עבור חשיפה של מוצרים ושירותים חדשים או עידוד רכישת מוצרים ושירותים קיימים.

אירוע לקוחות כפי שאנו מפיקים הינו אירוע איכותי שמאורגן בקפידה על כל פרטיו באופן שמספק מענה שלם ליעדים שהוצבו ולאופיו של קהל היעד. אירוע זה יתבסס על קונספט ייחודי העונה לרוח של הארגון והערכים שהוא רוצה לקדם, לצד התאמה לקהל הלקוחות, תחומי העניין שלהם ומאפייניהם והפעולות שהארגון היה רוצה שיעשו.

אל המטרות האלו אנו מגיעים בעזרת הפקה של אירועים המעצימים את חזונו של הארגון עם מגוון פתרונות מיוחדים, איכותיים ויצירתיים שיעניקו לבאי האירוע חוויה שלמה ובלתי נשכחת.

האירועים מעניקים ללקוחות תחושה שהם מקבלים מהחברה יחס מיוחד, והם גם מיועדים להעמיק תחושות של הזדהות עם החברה בקרב לקוחותיה ולטפח את הקשר עימם.

בכדי להפיק אירוע לקוחות מוצלח, יש שורה של דגשים שצריך לתת עליהם את הדעת, עם תכנון אירוע שלם שהקונספט שלו ימשוך קהל יעד מבוקש ויגרום לו לרצות לקחת חלק. כמו כן, באירוע עצמו הלקוח נדרש להרגיש שאכן היה זה מוצדק לצאת מהבית לאירוע מספק ומהנה במיוחד, שכאמור הוא ייצא ממנו עם תחושת הזדהות והערכה הרבה יותר גדולה למותג.

בחירת מקום נכון לאירוע לקוחות

אחד הדברים הבסיסיים שיש לבחור עבור אירוע לקוחות הינו המיקום שלו, והיותו רלוונטי ואטרקטיבי לציבור שמוזמן אליו. לשם כך יש לבחור במיקום קרוב למקום מגוריהם של מרבית הלקוחות או שיהיה כל כך מיוחד שהם יהיו מוכנים לנסוע רחוק עבורו. כמו כן, אם מדובר במיקום מרוחק יש לקחת בחשבון גם הסעות. מיקום כזה יכול להיות גן או אולם אירועים, בית מלון, אולם לאירועים וכנסים, בית העסק עצמו, מתחם פתוח, מרכז קניות ועוד, כאשר הבחירה במיקום נקבעת בהתאם לאופי האירוע, מטרתו ומאפייני הקהל היעד שלו.

אם עורכים את האירוע בבית העסק חשוב להכינו ולעצבו היטב לקראת האירוע באופן שיהיה מזמין ונעים ויתרום למיתוג נכון. בנוסף, בבחירת מיקום לאירוע יש לקחת בחשבון את כמות המוזמנים צפויה, אופי הפעילות באירוע, תשתיות נדרשות, השעה ביום, מזג האוויר וכדומה.

השקעה בפרסום ומיתוג האירוע

שלא כמו אירוע חברה, בו קהל היעד הינו העובדים שמיודעים אודות האירוע ומרגישים מחויבות להגיע אליו, בכדי שלקוחות יגיעו לאירוע שהחברה מפיקה יש ליידע ולשכנע אותם על ידי אמצעי פרסום, שיווק ומיתוג נכונים, כך שקהל היעד יידע על קיומו של האירוע וירצה להגיע אליו. יש לפרסם באמצעים רלוונטיים על עצם קיומו של האירוע, המועד שבו הוא יתקיים והמיקום שלו.

הפרסום נדרש להיות מעוגן במסגרת תקציב ידועה מראש ויש לתכננו עם צוות מקצועי של אנשי קריאטיב ועיצוב במטרה להפכו לרלוונטי ואטרקטיבי.

הזמנת שירותי הפקת אירוע לקוחות

להזמנת שירותי הפקת אירוע לקוחות ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת אלמה הפקות בטלפונים 073-7323164​ ו- 050-7941969 או במייל mazibarak@elmapro.co.il.

הפקת אירוע לקוחות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!