הפקת אירועי שטח

אירועים בארץ בשטח לחברות – בכל לוקישיין מבוקש

העובדים שלכם שוהים כל יום בתוך מתחמים סגורים מול מסכים, עם אויר ממוזג ותאורה מלאכותית. יתכן בהחלט שהגיע הזמן להוציא אותם קצת החוצה להתאוורר, עם אירוע חוויתי בשטח. אירוע כזה חברת אלמה יכולה להפיק לכם בכל מקום בארץ, החל מהפקת אירוע חברה בים, להפקת אירועים במדבר או בגליל. אנו נפיק לכם אירוע בכל קונספט מבוקש, בין אם מדובר ביום כיף, יום גיבוש, אירוע עם שינה, אירוע עם משפחות ועוד.

 

הפקת אירועי שטח מכל סוג

יש לנו את הידע, הניסיון, הכלים והקשרים להפקת אירועי שטח לחברות מכל סוג, בין אם מדובר בימי גיבוש או כיף, באירועי קונספט מיוחדים, אירוע הכולל לינה בשטח, אירוע מפנק או מאתגר וכדומה. לכל סוג של אירוע תוכלו לבחור בתכנים שונים כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • סדנאות – מרחב פתוח בטבע מספק לוקיישן מעולה לסדנאות שחלקן לא מתאימות למרחב סגור וחלקן מקבלות אופי מיוחד כשמבצעים אותן בחוץ. כמו כן ניתן לבחור בסוגים שונים של סדנאות בשטח בהתאם לאופי העובדים ומטרת האירוע, בין אם מדובר בסדנאות גיבוש להישרדות, יצירה או בישול בשטח ועוד.
  • טיולים– אירוע שטח לא אחת כולל בתוכו טיולים, המשתנים במאפייניהם, אורכם ומידת הקושי שלהם בהתאם למאפייני העובדים, גילם וזמן פנוי, ובהתאם למטרות האירוע. כך למשל, ניתן לבחור בטיולים רגליים, טיולי סוסים, ג'יפים, טרקטורונים, אופניים, גמלים, ועוד.
  • משחקים והפעלות– הטבע גם מספק מרחב מעולה למשחקים והפעלות מסוגים שונים, רבים מהם תורמים לגיבוש צוותים ושיפור יכולת התפקוד שלהם. למשל ניתן לבחור במשחקי כדור שונים, חיפוש אחר המטמון, משחקי חשיבה המשלבים חידות, משחקי משימות, משחקים בזוגות או קבוצות, ועוד.
  • חוויות אקסטרים– בייחוד עבור קהל צעיר ונלהב ניתן לבחור בהפקת אירוע שטח הכולל פעילות אקסטרים חווייתית ומאתגרת, המסייעת גם לגיבוש הצוות. מדובר בפעילות כמו סנפלינג, צניחה חופשית, מתקני חבלים, צלילה ועוד.
  • בילוי מפנק– מרכיב מהותי שנדרש במרבית אירועי השטח מכל סוג הינו הפינוק, עם אלמנטים שמעניקים אפשרות לנוח ולהירגע באווירה הפסטורלית של הטבע. את הפינוק ניתן להשיג על ידי ארוחה טובה ומיוחדת עם אירוח בדואי או ארוחה על האש, עם מתחם נוח ומוצל מלא במזרונים וכריות לרביצה, או סיורי יקבים עם הרבה יין טוב וגבינות. כמו כן, ההיבט המפנק של האירוע יכול להתבטא במתחם עיסויים, רחצה בבריכה, הפלגה ביאכטה ועוד.
  • הופעות– באירוע שטח ניתן לשלב גם הופעות שונות, כמו הרצאות בנושאי טבע וסביבה, מעגל תופים, מופע ללוליינות, מופע ריקוד ועוד.

ארגון אירועי שטח

עמנו תזכו בהפקת והקמת אירועים בשטח מכל סוג על כל צרכיהם והיבטיהם. ההפקה כוללת בין היתר את השלבים וההיבטים הבאים:

  • אפיון– אנו נשב עמכם ונדאג להבין את מאפייני העובדים היוצאים לאירוע השטח, מטרת האירוע, אורכו והתקציב המיועד עבורו, בין אם מדובר באירוע קצר או ארוך, אירוע גיבוש או יום כיף, עם או בלי בני משפחה, אירוע מפנק או מאתגר וכדומה.
  • קונספט– בהתאם לאפיון נבחר עבור האירוע בקונספט מתאים שיעבור כחוט השני לכל אורכו ויבטא את מאפייניו. למשל ניתן לבחור באירוע מערב הפרוע, אירוע מפנק בסגנון תאילנד, אירוע אותנטי בסגנון בדואי, אירוע המבוסס על אהבת הארץ, אירוע תרבות עם אתרים היסטוריים וארכיאולוגיים ומופע בטבע, אירוע יצירתי, ועוד.
  • ספקים– אנו ניצור קשר עם ספקים מומלצים עבור ארגון פעילויות שונות באירוע, בין אם להקמת מתחם אירוח מפנק, חברת קייטרינג בשטח, קיום סדנאות גיבוש, הדרכות באתרים נבחרים, חברות טיולים, חברות הסעות ועוד.
  • תכנון– כעת נתכנן אירוע שלם על כל פרטיו עם לוחות זמנים ברורים, החל ממועד ונקודות איסוף של עובדי החברה, הפתעות במהלך הנסיעה עצמה, נקודות עצירה, מועד מדויק לכל פעילות, מועדים להפסקות אוכל ומועד חזרה הביתה.

בחירת לוקיישן לאירוע בטבע

נקודה מאוד חשוב לאירוע טבע היא כמובן המקום שבו הוא ייערך, המשפיע על אופי האירוע והתכנון שלו. למשל יש לקחת בחשבון את מידת הריחוק של אירוע שטח, הנקבעת קודם כל בהתאם למשך מתוכנן, כאשר לאירוע קצר כדאי לבחור במיקום יחסית קרוב של עד שעה נסיעה, בעוד שלאירוע ממושך אפשר לבור במקומות מרוחקים מדן ועד אילת.

כמו כן, בחירת המיקום מושפעת מהעונה בשנה בה האירוע מתקיים. למשל בעונת הקיץ פחות מתאים לנסוע למדבר ויותר מתאים אירוע בים או בנחלי והרי הגליל הנעימים, בעוד שבחורף ניתן לארגן טיול למדבר, להרי ירושלים, לחרמון ועוד.

להפקה מקצועית של  אירועי בשטח

להפקה מקצועית של אירועי שטח לעובדי חברה ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת אלמה הפקות בטלפונים 073-7323164​ ו- 050-7941969 או במייל mazibarak@elmapro.co.il.

הפקת אירועי שטח

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!