הפקת אירועי השקה


אירוע השקה מושלם מכל הבחינות

מתכוונים להשיק מוצר או שירות חדש של החברה? אם כן חברת אלמה מתמחה בהפקת אירועי השקה מזה שנים ועושה זאת בהצלחה רבה עבור חברות מכל מגזרי המשק. על לקוחותינו נמנים בין היתר גורמים המובילים את המשק הישראלי, אשר ישמחו להמליץ עלינו גם לכם.

בוודאי ברור לכם כי אירוע השקה הוא מעמד חשוב ביותר אשר ישפיע על פרסום וקידום המוצר, בהתאם לקמפיין ולאסטרטגיה השיווקית בה בחרתם. יחד עם זאת, הפקת אירוע השקה אינה עניין של מה בכך ויש לקחת בחשבון שורה ארוכה של פרמטרים. באירועים אלה אין מקום לטעויות, תקלות ואי הבנות שכן הם ישפיעו רבות על תדמית החברה והמוצר שהיא משווקת בעיני לקוחות פוטנציאליים, אנשי שיווק, שותפים אפשריים וכדומה.

על כן אנו ממליצים בחום לפנות אל חברתנו שכבר הפיקה שורה ארוכה של אירועי השקה, ותעזור לכם לבחון, לתכנן, לבנות וליישם את האירוע מאלף ועד תו, תוך ירידה לפרטי הפרטים.

היבטים שונים של תכנון אירוע השקה

הפקת אירועי השקה מתחילה למעשה כמה שבועות ואפילו חודשים לפני האירוע עצמו, מאחר ויש לארגן שורה ארוכה של היבטים ובנוסף ליידע את הציבור המוזמן מבעוד מועד. בראש ובראשונה יש לחשוב על הקונספט לאירוע, המשתנה בהתאם לאופי החברה ולטיב המוצר, כמו גם לקהל המוזמנים. בנוסף יש להתחשב במה שקורה בשוק מסביב למוצר ומה שעושים מתחרים, כיצד יוצרים בידול מאירועים אחרים בתחום, וכמובן שצריך לחשוב גם על כמות המוזמנים, על הציוד הנדרש ועוד.

בין היתר ישנה חשיבות רבה לבחירת מיקום מתאים גם מבחינה גיאוגרפית, גם מבחינה תדמיתית, מבחינת הגודל הפיזי, אפשרויות של קייטרינג והסעדה, העלויות וכדומה. בנוסף, בהתאם לעונות השנה יש לבחור במקום פתוח או סגור, ושוב את ההחלטה צריך לקבל מוקדם ככל האפשר על מנת לוודא שמקום מתאים אכן זמין ופנוי, בהנחה שאינכם מקיימים את אירוע ההשקה במתחם החברה.

הפקת אירועי השקה

עוד חשוב לשים דגש על התוכן של האירוע, שהוא למעשה הלב הפועם שלו. כך למשל, האם באירוע ישולבו הופעות, האם ישאו בו נאומים שיווקיים ומי ישא אותם, האם תהיה מוזיקה, האם יהיו דוכנים והפעלות שונות וכן הלאה. גם התפריט הוא כמובן חשוב ביותר ויש להחליט על סוגי המשקאות, ארוחות צמחונית או בשריות, מנות פינגר פוד, עיצוב הבר ושירותי קייטרינג ועוד. כל המרכיבים הללו ונוספים חייבים כמובן להשתלב היטב בקונספט הנבחר ובהתאם למסגרת התקציב העומדת לרשותכם.

מעבר לכך יש עוד שורה ארוכה של נושאים שצריך לקחת בחשבון. למשל יש לדאוג לספקים איכותיים עבור שירותי הקייטרינג, המוזיקה וכדומה, יש לוודא שקיים כל הציוד הנדרש עבור האירוע מבחינה טכנית החל ברמקולים ומיקרופונים ועד למקרנים, [להחליט על תהליכי פרסום ויחסי ציבור לקראת האירוע שיגרמו לבאזז לקראתו ולהיענות רבה ככל האפשר, ועוד.

הפקת אירועי השקה

לתכנון והפקת אירוע השקה בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת אלמה הפקות אירועים בטלפונים 073-7323164​ ו- 050-7941969 או במייל mazibarak@elmapro.co.il.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!