הפקת אירועים קטנים

הפקת אירועים קטנים לעובדים – אירוע מנצח

כל בעל עסק יודע היום, שהשקעה בהון האנושי של החברה היא אחת החשובות והמשתלמות ביותר. כיום, ברוב המקרים, העבודה שנדרשים העובדים למלא אינה מסתכמת בלחיצה על כפתור. אנו מצפים מעובדים לחשוב, להעלות רעיונות, להיות ראש גדול ולנהוג בפרו אקטיביות.

תוצרים איכותיים של העובדים בעסק יכולים לסייע לו לנסוק לגבהים, ואילו עבודה בינונית תגרום לו לדשדש. על כן, יש חשיבות גבוהה במיוחד לחיזוק המוטיבציה של העובדים ולהפיכת מקום העבודה לבית – למקום שהעובדים מרגישים שהם מקבלים ממנו תועלת, ורוצים להעניק לו בחזרה.

 

ארגון אירועים קטנים לעובדים היא אחת הדרכים לגרום לעובדים להרגיש שמקום העבודה שלהם משקיע בהם, ורואה בהם מרכזיים וחשובים. על כן, אחת לתקופה, מומלץ לעצור את שגרת היום יום בחברה ולקיים אירוע שכולו סביב העובדים ועבורם.

בנוסף לתפקיד המגבש שלהם, לאירועי חברה, במיוחד לאלו הקטנים והאינטימיים יותר יש את הכוח לחבר את העובד למקום העבודה ולייצר את תחושת השייכות הכה נחוצה לו ולארגון. כל המחקרים הוכיחו כבר מזמן שהמניע המרכזי של העובד בעבודתו הוא לא השכר אותו מרוויח אם כי ההערכה אותה מקבל, ההוקרה, התחושה שהוא נחוץ וההכרה בנחיצותו. חגיגות אירועים לעובדים הוא המקום המושלם לאפשר זאת.

טיפים להפקת אירוע חברה

אם החלטתם להפיק אירוע חברה עבור העובדים שלכם, הנה מספר טיפים שיסייעו לכם לתכנן את האירוע שיהיה הרלוונטי ביותר לחברה שלכם.

טיפ הפקות אירועים מספר אחד הוא הגדרה של האירוע.

ראשית, כדאי לקבוע מטרות לאירוע, ולתכנן את האירוע בהתאם. אם, לדוגמה, המטרה העיקרית היא להפגין אכפתיות כלפי העובדים ולאפשר להם להיות במרכז, מומלץ להכניס לאירוע אטרקציות מפנקות ולדאוג שהאוכל יהיה שווה במיוחד.

אם אתם מעוניינים דווקא לעודד את האינטראקציות האישיות בין העובדים, כדאי לחשוב על תחרות מגניבה, שתאפשר להם להכיר זה את זה באווירה יותר חופשיה וספונטנית. טיפ נוסף שיעזור לכם להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח הוא למצוא דרך להוקיר את העובדים שלכם במהלך האירוע, למשל על ידי בחירת עובדים מצטיינים. כך, העובדים שלכם ירגישו שהעבודה הקשה שלהם ניכרת, וישאפו להמשיך בה.

אפיון האירוע יאפשר לבנות תכנית עבודה מדויקת להפקה מהירה, נוחה ויעילה מבחינה כלכלית. זהו שלב של איסור ואינטגרציה של מידע על צרכים, כוונות, משאבים והשילוב שלהם עם רוח הדברים הכללית של מקום העבודה. אפיון האירוע מהווה גם את הבסיס לתכנון המשאבים הנחוצים, כלומר התאמת העלויות ומסגרת התקציב הנדרשת.

הפקת אירועי חברה קטנים

האם כדאי לשכור חברת הפקת אירועים קטנים

איך להפיק אירוע היא שאלה חשובה, בעיקר היום, באמצעות האינטרנט, כשהפקת אירועים הפכה לפרויקט שאפשר לעשות גם לבד. כל הספקים זמינים, כך גם כל חוות הדעת, וכל מה שצריך זה לבחור את הספקים המתאימים ולתאם עמם את כל הפרטים. נשמע אמנם פשוט, אבל זאת מחויבות שדורשת מיומנות והיכרות עם השטח. על מנת להפיק אירוע מוצלח צריך להכיר את מחירי השוק ולדעת איך להשוות ועל בסיס מה לבחור את הספק המתאים ביותר. ההפקה עצמה מבוססת על תיאום יעיל בין הספקים השונים, מה שדורש זמן ומידה רבה של ארגון. כמובן שיכולת איתור ופתרון של בעיות גם היא מיומנות חיונית בהפקת אירוע, קטן כגדול.

לכן ועל מנת להבטיח שהאירוע שלכם יהיה ללא רבב, כדאי לתת לאנשי מקצוע לעשות את זה עבורכם. בעיקר כאשר מדובר על הפקת אירועים קטנים לעובדים מומלץ מאוד לשכור את שירותיה של חברת הפקה ייעודית, כזו שתאפשר מקסימום תועלת עם מינימום השקעה מצידכם.

חשוב לזכור כי הפקת אירועים אינה משימה פשוטה והיא דורשת זמן, מסירות והרבה תשומת לב בעיקר לפרטים קטנים, ובכמות גדולה מהם. בין אם זה במונחי האוכל וההסעדה באירוע, התאורה והסאונד, הבידור והמיתוג שלו, העיצוב והאטרקציות, מציאת המיקום והארגון של כל הדברים יחד. כל ספק אחראי רק על הגזרה שלו, ועל מנת שהכל יתפקד ביחד- צריך שיהיה מי שיארגן את הדברים. זה תפקידם של מפיקי האירועים.

בהיבט הטכני, הפקת אירוע כרוכה בכל כך הרבה משימות ותשומת לב לפרטים שונים, עד כי קל לשכוח להזמין ספקים שעשויים להיות רלוונטיים במיוחד. לא תרצו להגיע לאירוע, ולפתע לגלות ששכחתם לדאוג למיקרופון או לתעודות ההוקרה, או שתקלה מוזרה שתתרחש במהלך האירוע תהרוס את החוויה כי לא יהיה בסביבה אף אחד שיוכל לספק פתרון מידי ולנהל אותו.

אם תבחרו לעבוד עם חברה המנוסה בהפקות אירועים, תהיו בטוחים כי אף פרט לא יישכח. בנוסף, חברה מקצועית תוכל להפיק אירוע שהוא לא רק צירוף של ספקים שונים במקום אחד, אלא כזה שיש לו קונספט, שבו כל הפרטים יוצרים מכלול שהוא גדול מסך חלקיו.

למידע נוסף צרו עמנו קשר בטלפון מספר 050-7941969 ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

גולשים שקראו את המאמר הזה התעניינו גם במאמרים הבאיםהפקות אירועים – תוכן לאירועים – ארגון כנסים – נופש חברה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!