הפקת אירועים מיוחדים

הפקת אירועים מיוחדים – השקיעו בעובדים שלכם

בשנים האחרונות, ככל שתעשיית האירועים גדלה ומתרחבת, כך הפקת אירועים מיוחדים נעשית משימה מורכבת יותר ויותר.

היום, נראה שכל אירוע פשוט שאנחנו מגיעים אליו עמוס אטרקציות, ונדמה כי כבר ראינו הכל. בבואכם לארגן נופש חברה, כאשר התחלתם לחשוב ולהעלות רעיונות, ודאי שמתם לב שכמעט כל רעיון שעלה לכם – כבר יושם באירועים קודמים בחברה, או במקומות עבודה אחרים בהם עבדתם בעברכם.

נראה כי קשה עד בלתי אפשרי להרים אירוע מקורי, מיוחד, שייצרב בזיכרונותיהם של העובדים ויגרום להם להרגיש שהפעם, באמת יצאתם מהקופסה. אולם אתם לא מוכנים להתפשר – עד שסוף סוף יוצאים לנופש חברה, זה חייב להיות נופש יוצא מן הכלל, שאף אחד לא ישכח עוד הרבה זמן.

למה לקיים נופש חברה?

אין ספק כי השקעה בעובדים צריכה להיות בראש סדר העדיפויות של כל מנהל.

עובדים שמרגישים שמשקיעים בהם, ירצו להשקיע בחזרה, ולהעניק למקום העבודה שלהם כמה שיותר, ועל הצד הטוב ביותר.

בעידן של ימינו, קשה מאוד, ודאי לשכירים, לעצור את השגרה, לקחת כמה ימים של חופש ופשוט לנקות את הראש. אנחנו מבלים במקום העבודה שעות ארוכות, וגם לאחריהן, זמינים בטלפון, בוואטסאפ ובשאר הרשתות החברתיות. גם אם כבר לוקחים כמה ימי חופש, קשה לשחרר את המחשבות שלא מאפשרות מנוחה, ולהרפות מרשימות המשימות האין סופיות.

על כן, יש חשיבות גדולה לנופש חברה, בו יוצאים כל העובדים לכמה ימים שוברי שגרה של מנוחה, אשר במהלכם הם מטעינים את המצברים, ובסופם שבים לעבודה עם אנרגיות מחודשות. נופש חברה מהווה הצהרה של המנהל כלפי העובדים שלו – שאכפת לו מהם, שהוא מוקיר אותם ושהוא מבין כמה חשובים הם לחברה וכמה חשוב להשקיע בהם.

גולשים שהגיעו לעמוד הז  הביעו עניין בשירות של השכרת ציוד מקצועי לאירועים

חברה חיצונית של הפקת אירועים מיוחדים – כן או לא?

לפני הפקת אירועים מיוחדים כמו נופש חברה, עולה תמיד ההתלבטות האם לעשות זאת לבד, או לשכור חברה ייעודית המנוסה בהפקת אירועים מסוג זה.

אין ספק שלשני ההיבטים יש יתרונות וחסרונות. מצד אחד, הפקת הנופש באופן עצמאי עשויה להיות זולה יותר מכיוון שהיא חוסכת את התשלום הנוסף לחברת ההפקה, וגם מאפשרת לעובדי החברה לקחת חלק בהפקת האירוע שהוא שלהם ובשבילם.

מצד שני, לעתים דווקא הפקת האירוע דרך חברה מקצועית עשויה להתגלות כזולה יותר, עקב הקשרים של אותה חברה עם הספקים השונים. כמו כן, חברת הפקות מקצועית תדע, בשל הניסיון שלה וההיכרות עם תעשיית האירועים, איך להפוך את הנופש למדויק וייחודי, כזה שהעובדים שלכם לא ישכחו עוד הרבה זמן.

גולשים שקראו את המאמר הזה התעניינו גם במאמרים הבאים: הפקות אירועיםתוכן לאירועיםארגון כנסיםנופש חברה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!