הפקת אירועים לחברות הייטק

הפקת אירועים לחברות הייטק

אנו בחברת אלמה מתמחים בכל הקשר אל הפקת אירועים לחברות הייטק. בין אם מדובר בנופש חברה, יום גיבוש, האפי האוור, כנסים וימי עיון, אירוע סיום שנה וכדומה – אנו מבצעים את ההפקה מתחילתה ועד סופה באופן מושלם ובהתאם לסטנדרטים הגבוהים הנהוגים בעולם ההייטק.

אירועי גיבוש משובחים

במסגרת הפקתם של אירועים לחברות הייטק אנו מפיקים גם ימי ואירועי גיבוש. אנו יודעים היטב שאתם משקיעים משאבים רבים בחשיבה וביצירת סביבת עבודה ותנאי העסקה מעולים עבור העובדים שלכם, כאשר אירועי גיבוש לעובדים הם חלק בלתי נפרד מהשקעה זו. מדובר באירועים שיכולים להתפרש על פני מספר שעות או יום שלם, אשר מטרתם להביא את העובדים לסביבה שמחוץ לשגרה ומאפשרת להם להכיר זה את זה באווירה הרבה יותר משוחררת וללא העומסים הגבוהים של סביבת ההייטק התובענית.

ימים אלו תורמים רבות לתחושה של עובדים שאתם משקיעים בהם ומעריכים אותם, ובתוך כך גם תורמים למידת הגיבוש של צוותים ומחלקות. יחד עם זאת, כמובן שאירוע הגיבוש צריך להיבנות בצורה מדוקדקת המותאמת במיוחד לעובדים, ליעדים ולערכים שלכם, על מנת שלא ליצור חלילה רושם שלילי הפוגם במורל.

כדי לעמוד במשימה הזו אנו מקיימים מולכם תהליך אפיון ותכנון בדגש על חשיבה יצירתית, ובו לוקחים בחשבון שורה ארוכה של מאפיינים. כך למשל, אנו מתייחסים לכמות המשתתפים ולגילאים שנוטים להיות צעירים בחברות ההייטק, מה שמשפיע על תחומי העניין ומכאן על הקונספט והתכנים של האירוע. אנו גם מתייחסים למטרות האירוע, למשל אם הוא מיועד בעיקר להנאה ופינוק, בעיקר לגיבוש בעבודת הצוות, לסיכום השנה, להשתלבות של עובדים חדשים וכן הלאה

 

הפקה של נופש חברה

הפקת אירועים לחברת הייטק יכולה כאמור להיות עבור אירועים בני מספר שעות, החל מהאפי האוור ועד יום גיבוש מלא. יחד עם זאת, היא יכולה גם להיות ארוכה יותר עד לרמה של נופש חברה בן יומיים, שלושה או יותר. גם כאן המטרה היא למלא את המצברים ולהוציא את העובדים מסביבת העבודה אל אווירה שונה של הנאה, כיף ומפגשים משוחררים ואישיים בין העובדים ובני הזוג.

מטבע הדברים העובדים מצפים לנופש ברמה גבוהה כיאה לתנאים שאליהם הורגלו בחברה, ויש לעמוד בציפיות גבוהות האלו. בדרך כלל חברות הייטק מוכנות להקדיש לנושא מסגרות תקציב יחסית גבוהות, כך שאפשר לבנות נופש איכותי ביותר, מקורי, מלהיב ובלתי נשכח.

ושוב, יש לקחת בחשבון שורה ארוכה של פרטים קטנים וגדולים על מנת להפיק נופש עם אווירה מושלמת, שמביא לגאוות יחידה ולחידוש האנרגיות. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן עם הרבה מאוד ידע, כלים, ניסיון והצעות, ויכולת לתת פתרונות יצירתיים המתאימים במיוחד עבורכם. בין היתר נסייע לכם לבחור את המיקום המתאים ביותר עבור הנופש. ניתן למשל לצאת לחופש בחו"ל ולהחליט על מדינת יעד יותר קרובה או רחוקה, בעלת עלויות גבוהות יותר או פחות, בהתאם למסגרת התקציב שלכם. ובכל מקרה, גם כשבוחרים נופש בארץ יש לתת את הדעת על האטרקציות המצויות באזור, על מזג האוויר, על פעילויות שונות שמתאימות להרכב המשתתפים, על כל נושא התחבורה ואם הוא יבוצע ברכבים פרטיים, רכבי החברה או באוטובוס.

צריך גם להחליט האם רוצים לקיים נופש יותר מלא אדרנלין או יותר בטן-גב, מהי רמת בית המלון שבו רוצים להתארח, האם אוכלים במתחם בית המלון, במסעדות בחוץ או עם חברת קייטרינג המלווה את הנופש, האם מקיימים מסיבת ריקודים, האם יוצאים לטיולי ג'יפים, האפ משלבים מופעים והרצאות, וכן הלאה.

הפקת אירועים לחברות הייטק

הפקת כנסים לחברות הייטק

חברתנו מספקת לחברות הייטק מענה גם לאירועים מקצועיים, לרבות הפקת כנסים לחברות הייטק התורמים להעלאת המודעות לנושאים בהם החברות עוסקות. אצלנו הפקה של כנסים לחברות הייטק מבוססת על תהליך יסודי לכל מרכיביו מתחילתו ועד סופו. ויש לנו את הידע והכלים עבור ארגון כנסים לחברות הייטק מכל סוג, עם חשיבה מקורית ויצירתית, ויכולת לממש בפועל כל קונספט ורעיון. כל זאת מוביל להפקה של כנסים המשקפים את ערכי הקדמה והטכנולוגיה של חברות ההייטק, הניכרים בעיצוב המתחם, השירותים שהוא מספק ועוד.

 

הפקת הפי אוור בחברה עצמה

מלבד אירועים גדולים כמו כנסים, ימי כיף ונופשים בארץ ובחו"ל, בכדי להעלות את המורל של העובדים כדאי מידי פעם להוציא אותם מהשגרה עם ארגון אירועים הייטק של הפי אוור קצר ושמח. מדובר באירוע שנערך במקום העבודה עצמו ומעניק הזדמנות לשבירת הקרח ולגיבוש צוותי העובדים. אירוע הפי אוור גם יכול להתקיים עבור הצגה של מוצרים חדשים של החברה, ריענון נהלים, הכרות עם צוות חדש של הנהלה, הרצאה בנושאי עומק ועוד.

לנו יש את כל הכלים להפקת סוגים שונים של הפי אוור בהתאמה אישית מלאה לצורכי החברה, מטרת האירוע ונתוני המקום. למשל, הפי האוור יכול להתבסס על דוכני אוכל מפקנים כמו דוכן של קרפים, סושי, בר משקאות טבעיים ועוד.  בנוסף, הפי אוור יכול להיות עם נושא ספציפי כמו טברנה יוונית, רודיאו טקסני או קרנבל תוסס בריאו, וגם יכול להתבסס על סדנאות ופעילויות שונות, כמו קריוקי, סדנה להכנת קוקטיילים, סדנת יין, סדנת צחוק, משחקי ופעילויות גיבוש.

וזה עוד לא הכל. הפי האוור יכול לגם להיות מורכב מהרצאות מרתקות בנושאים רלוונטיים, והוא יכול להתקיים מחוץ למקום העבודה, כמו למשל בפאב, מסעדה או חוף הים.

 

הפקת אירוע לחברת הייטק

לתכנון והפקת אירוע לחברת הייטק בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת אלמה הפקות אירועים בטלפונים 073-7323164​ ו- 050-7941969 או במייל mazibarak@elmapro.co.il.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!