הפעלות לאירועי חברה

הפקת אירועי חברה עושים רק עם גורם מקצועי

בימינו אירועי חברה הפכו לחלק מהמציאות העסקית, וכל חברה שמכבדת את עצמה מפיקה כמה אירועים כאלו בשנה לעובדים או ללקוחות שלה. אם גם אתם מבקשים להפיק אירוע חברה מוצלח במיוחד, מומלץ שלא תנסו להפיק אותו לבד אלא תפנו לחברות הפקה אירועים עסקיים מומלצות כמו חברת אלמה הפקות. אנו חברה מנוסה ומוערכת שמאחוריה שורה של לקוחות עסקיים מוכרים, המספקת שירות לחברות מכל ענפי המשק בהפקה של אירועים בכל קנה מידה, החל בהפקה של אירועי חברה קטנים ואינטימיים ועד להפקות אירועי ענק.

 

הצורך באירועי חברה

בעשור השלישי של שנות האלפיים ברור לכולם כי ההון האנושי הינו המשאב החשוב ביותר לחברות וארגונים. ככזה יש להשקיע בו ולדאוג לרווחתו באופן שיתבטא בצוותי עובדים מרוצים, שמזוהים עם הארגון ושיש להם מורל גבוה והרבה מוטיבציה. ההשקעה ניכרת בין היתר בארגון של מספר אירועי חברה לאורך השנה, בין אם מדובר בימי גיבוש, ימי נופש, אירוע סוף שנה, מסיבת פורים ועוד.

לצד העובדים, גורם נוסף שיש כמובן להשקיע בו במציאות התחרותית של ימינו, הינם לקוחות החברה שיש לשמרם ולהגדילם, ולגרום להם להזדהות עם הארגון, ערכיו, שירותיו ומוצריו. גם לקהל יעד זה מקובל לארגן אירועים שונים כמו כנסים, תערוכות ואירועי קד"מ.

ובכל מקרה, בין אם מדובר בהפקה של אירוע לעובדים או ללקוחות, בכדי לספק אירועים שבאמת יעשו את העבודה חשוב לבצעם עם חברות הפקה לאירועי חברה מומלצות, בדומה לחברת אלמה הפקות שארגון אירועי חברה הינה ההתמחות העיקרית שלה.

למה לא לבד?

מרבית החברות במשק בוחרות להפיק אירועים עם גורם מקצועי וכלל לא מנסות להפיקם לבד. גישה זו נובעת מהבנת מורכבות התחום וההשקעה הרבה הנדרשת בכדי להוציא לפועל אירוע איכותי שבאמת יעמוד ביעדים שהוצבו לו. בדרך כלל מי שמנסה להפיק לבד אירוע עסקי מוותר על הרעיון כבר במהלך ההפקה עצמה או לכל הפחות דואג שלא לחזור על ניסיון זה בשנית.

חשוב להבין כי הפקה של אירוע מוצלח שהעובדים או הלקוחות באמת ירצו לבוא אליו ויצאו ממנו עם טעם של עוד, כרוכה בתהליך מקצועי מורכב הכולל בין היתר את הגורמים הבאים:

  • התאמה לצורכי העסק– נכון שאתם מכירים הכי טוב את הארגון שלכם אבל עדין זה לא אומר שתוכלו להפוך הכרות כזו לכדי אירוע חברה מוצלח, עם בחירה נכונה של ספקים ותכנים. מה שכן תוכלו לעשות זה לסייע למארגן אירועים לאפיין באופן מדויק את צורכי הארגון וקהלי היעד שיגיע לאירוע. את הארגון אנו מספקים עם צוות מקצועי שלם של מעצבים, אנשי קריאטיב ועוד, שנרתם בסיעור מוחות בכדי ליצור אירוע מושלם עבור החברה שלכם.
  • הבנה בהפקה– הפקה של אירוע מורכבת משורה ארוכה של פרטים שיש לדאוג למלאם באופן מוצלח, עם כלים נכונים שאינם מנת חלקם של עובדי העסק. הפרטים כוללים מציאת מקום, בחירת ספקים, ארגון הסעות, הזמנת שירותי קייטרינג, עיצוב המקום, בחירה בתכנים, ציוד תאורה והגברה ועוד. את כל הגורמים האלו יש לתכנן בתוך מסגרת תקציב נתונה, עם תכנון נכון של לוחות זמנים.
  • הכרות עם השוק והתחום– לחברת הפקות מקצועית יש הכרות מעמיקה עם שוק ההפקות על כל מרכביו ומאפייניו לרבות לוקיישניים מתאימים, ספקים מומלצים, הכרות עדכנית עם תמחורים, וכן הבנת המשמעות של כל פעולה הנדרשת לאירוע על העלויות שלה, תשתיות נדרשות וזמן הכנה נדרש, בין אם מדובר בהפקת אירוע בשטח, עיצוב של אולם אירועים לכדי מתחם כנסים, הקמת במה ורחבת ריקודים וכדומה.
  • הפעלות לאירועי חברה– אחד התחומים החשובים באירועים הינם התכנים שיהיו בהם והתאמתם לאופי האירוע וקהל היעד שלו. חברת הפקות מקצועית ומנוסה מכירה מגוון עשיר של הפעלות ומפעילים מומלצים לאירועים, מהם ניתן לבחור את אלו המתאימים ביותר. בין היתר תכנים לאירועי יכולים להיות בדמות סטנדאפיסט לאירוע חברה, סדנה מיוחדת, אומן אורח, מרצה או מנחה מפורסם, להקה, זמר מוכר ואהוב, ועוד.
  • בחירת מקום– גורם מהותי נוסף להצלחה של אירוע חברה הינו בחירת מקום עבורו. חברת הפקות מקצועית תדע לבחור עבורכם לוקיישן במיקום נכון, עם מקום מתאים לאופי וגודל האירוע והתאמה למסגרות תקציב, בין אם מדובר במקום סגור כמו מועדון, אולם אירועים בית מלון או במקום פתוח כמו גן אירועים, רחבה על שפת הים, חורשה מוצלת , יקב קסום ועוד. לאחר שהמקום נבחר יש גם לדאוג לעצבו באופן נאות, מרשים ונוח.
  • וזה רק ההתחלה– יש עוד הרבה פרטים שצריך לדאוג עבור הפקה של אירוע, שכל אחד מהםן דורש הבנה מקצועית, ניסיון וידע עדכני, בין אם מדובר בשיווק ופרסום של האירוע, בחירת תפריט מזון ומשקאות עבורו ואופן הגשתם, ארגון מתנות, תכנון תשתיות, ועוד.

להפקה מקצועית של  אירועי חברה

להפקה מקצועית של אירועי חברה ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת אלמה הפקות בטלפונים 073-7323164​ ו- 050-7941969 או במייל mazibarak@elmapro.co.il.

הפעלות לאירועי חברה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!