האפי האוור בחברה

הפקות אירועים עסקיים גם לשעה קלה

בימינו שירותי הפקה של אירועים עסקיים, כפי שמציעים בחברת אלמה, לא מיועדים רק לאירועים גדולים כמו ארגון כנסים או הפקת יום גיבוש, אלא גם עבור אירועים קטנים המתרחשים לאורך השנה, הכוללים אירועי Happy Hour בארגונים. מדובר באירועים יחסית קטנים וקצרים המעניקים הזדמנות לצאת משגרת העבודה, לשחרר לחצים ולחגוג לשעה קלה ומהנה במיוחד.

למידע נוסף לחצו כאן

המשמעות של הפי אוור

המונח הפי אוור, או בעברית שעה משמחת, נלקח מעולם הברים והמסעדות כשעה בה מעניקים ללקוחות הנחה משמעותית או הטבה מפנקת. מונח זה הושאל לעולם העסקים לתיאור אירוע קצר וממוקד עבור עובדי החברה, שנועד לשבור את השגרה ולספק במהלך שעות העבודה במשרד או מחוצה לו פעילות מהנה ומספקת. הפעילות מיועדת קודם כל לדאוג לרווחתו של העובד עם הזדמנות לצאת מהשגרה וגם להשיג יעדים נוספים – בינאישיים או ארגוניים.

החשיבות של הפי אוור בעבודה

בימינו ארגונים וחברות בוחרים להפיק לעובדיהם אירועי הפי אוור בזכות יתרונות מהותיים הכוללים בין היתר:

  • הפי אוור מעניק לעובדים הפוגה חיונית מהעבודה, המאפשרת לעובדים לצאת מהשגרה ולהתרענן.
  • הפי אוור מעלה את המורל של העובדים עם תחושה שלארגון אכפת מהם, שהוא רואה את הצרכים שלהם ומוכן להשקיע בהם.
  • הפי אוור תורם לגיבוש צוותי עובדים עם הזדמנות להוריד מגננות ומסכות, להתקרב ולהכיר יותר טוב אחד את השני.
  • אירוע הפי אוור גם שובר את הקרח ויוצר קירבה בין העובדים להנהלה, עם שעה בה כולם פורקים עול ונהנים, ללא הבדלי מעמדות ותפקידים.
  • באירוע הפי אוור ניתן גם לשלב יעדים נוספים של הארגון, כמו הכרות עם נהלים, שירותים או מוצרים חדשים, הרצאות עומק בנושאים ספציפיים, רענון נושאי בטיחות ועוד.

האפי האוור בחברה

מגוון רעיונות להפי אוור

חושבים להפיק הפי אוור בחברה? יש לא מעט רעיונות שיכולים להתאים לצורך זה כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • דוכנים- Happy Hour בעבודה יכול להיות על בסיס של דוכני מזון שונים שניתן להציג בלובי של העסק, כמו דוכן סנדוויצ'ים, שווארמה, דוכן סושי, דוכן קרפים, דוכן פונדו, דוכן שייקים, בר שתייה אקטיבי, ועוד.
  • פעילות חוץ- Happy Hour לעובדים יכול להיות גם מחוץ לכותלי המשרד, למשל על שפת הים או בפארק קרוב עם אוהל אירועים נוח ומפנק מצויד בכל טוב. בנוסף ניתן לקיים אירוע הפי אוור במסעדה טובה, במועדון ריקודים, פאב, מוזיאון ועוד.
  • נושא ספציפי- אפשר גם לתכנן הפי אוור עם נושא ספציפי, כמו קבוצת כדורגל שעובדי החברה אוהדים, קרנבל ברזילאי, טברנה ים תיכונית ועוד.
  • פעילויות מהנות-  הפי אוור יכול לגם להתבסס על פעילות מהנה, כמו סדנת קוקטיילים, סדנת סטיילינג, קריוקי, הקרנת סרט, סדנת צחוק, סדנאות יצירה, סדנת שוקולד, סדנת יין ועוד.
  • הרצאות- הפי אוור יכול לגם להיות מורכב מהרצאות בנושאים שונים המתאימים לקהל היעד, כמו אורח חיים בריא, סיפור אישי מעורר השראה, מאזן נכון בין בית לקריירה, הרצאה הקשורה לתחום פעילותו של הארגון, ניהול השקעות ועוד.
  • פעילות מגבשת- הפי אוור יכול גם להתבסס על פעילות מגבשת עם משחקי גיבוש וחברה שונים, קבוצתיים או אישיים, שניתן לקיים במשרד או בחוץ.

הפקת אירוע Happy Hour לעובדים

לתכנון והפקת Happy Hour לעובדים ייחודי ומהנה בהתאמה אישית מלאה, ולמידע נוסף וייעוץ מקצועי, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת אלמה הפקות אירועים בטלפונים 073-7323164​ ו- 050-7941969 או במייל mazibarak@elmapro.co.il.

 

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!