ארגון נופש חברה

מידע על ארגון נופש חברה

ארגון נופש חברה הוא תהליך בעל מספר שלבים שכדאי להתחיל מוקדם ככל האפשר, לפחות מספר שבועות או חודשים בטרם מועד היציאה. מדובר ביומיים, שלושה או יותר או שבהם העובדים ובני משפחותיהם ישהו מחוץ לבית וישתתפו ביחד בפעילויות מגוונות בהתאם למיקום ולקונספט הנבחר. זהו פרויקט מורכב למדי שישנה חשיבות גדולה להצלחתו, ולכן מומלץ בחום להפיקו עם חברה בעלת ניסיון רב כמו אלמה.

למידע נוסף לחצו כאן

מה כולל הארגון

ארגון נופש חברה מבוסס על עבודה משותפת איתכם, כאשר אתם מספקים לנו את הנתונים הבסיסיים ואנו מציגים את האפשרויות, ולאחר מכן עוזרים לתכנן את היום להוציאו אל הפועל בצורה מושלמת. בתהליך זה אנו סוקרים שורה ארוכה של פרמטרים ונותנים להם תשובות.

למשל, אנו צריכים להחליט על הקונספט של הנופש שיקבע במידה רבה את החוויה והאווירה. יש הבדל למשל בין נופש חברה שאליו ויוצאים עובדים רבים לבין נופש שאליו יוצאת קבוצת עובדים מגובשת וקטנה יחסית. כמו כן יש הבדל בין נופשי חברות שבהם מקיימים פעילויות רבות בחוץ או במקומות סגורים בהתאם לעונות השנה, נופשים שבהם משולבות יותר פעילויות גיבוש או יותר פינוק והנאה, נופשים המתקיימים בצפון, בדרום וכמובן בחו"ל, וכן הלאה.

מרכיב חשוב נוסף הוא כל נושא ההסעות. יש נופשים שאליהם העובדים מגיעים ומסתובבים באמצעות רכבים פרטיים, ולעומת זאת יש נופשים שבהם ההסעות מבוצעות באמצעות אוטובוסים. מצד אחד השימוש באוטובוס עשוי להסתכם בעלויות מעט יותר גבוהות, אך מצד שני הוא תורם לאווירה יותר מגובשת ומונע תקלות ובעיות בלוחות הזמנים.

ארגון נופש חברה

עוד גורם חשוב הוא כל הקשור ללינה במהלך הנופש, דבר התלוי בין היתר בכמות העובדים ובמסגרת התקציב. כך למשל, ניתן לבחור מלונות בוטיק המתאימים במיוחד לקבוצות יחסית קטנות וכאשר מסגרת התקציב מאפשרת זאת. כמו כן ניתן לבחור מלונות המציעים בין היתר שירותי ספא, לבחור בצימרים אירוח בחאנים ועוד. אפשרויות הלינה משתנות באופיין ובעלויותיהן וכמובן שחשוב שיהיה זה מקום שאנשי החברה המארגנת מכירים היטב וכבר ביצעו בה סיורים על מנת לוודא את טיב השירות.

מעבר לכך ישנם עוד פרטים רבים שצריך לדאוג להם בארגון נופש חברה, כמו אבטחת הנופש והפעילויות, ביטוחים של עובדים המשתתפים בנופש, ועוד. כאמור, עקב המורכבות והחשיבות של נופש חברה יש לארגן אותו באמצעות חברה מקצועית ורצינית אשר תלווה אתכם כבר מהשלב הראשון, וכמובן גם במהלך יום הנופש עצמו כאשר נציגיה נותנים מענה לכל סוגיה, שאלה ובעיה.

ארגון נופש לעובדים

לארגון נופש לעובדים בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת אלמה הפקות אירועים בטלפונים 073-7323164​ ו- 050-7941969 או במייל mazibarak@elmapro.co.il.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!