ארגון כנסים ואירועים

חברות עיצוב אירועים להפקה הכי מוצלחת שיש

כל מי שהתנסה בתחום ההפקות,יודע שהפקה של אירוע חברה אינה עניין של מה בכך, וכרוכה בהרבה התעסקות והכנות מקדימות. ומובן שכדי שהאירוע יצליח חשוב לאתר ולבחור מבין חברות כנסים ואירועים מומלצות.

מבקשים לארגן אירוע חברה או כנס עסקי, ולא ממש יודעים מה לעשות ומאיפה להתחיל? מחפשים חברות הפקה לאירועים עסקיים מקצועיות ומומלצות? כדאי לכם ליצור קשר עם חברת אלמה הפקות אירועים המתמחה בהפקת כנסים ואירועים עסקיים.

 

חברה ביצועיסטית שעושה את העבודה

על ידי בחירה בנו עבור ארגון כנסים ואירועים תזכו בחברה מקצועית ביצועיסטית שעושה את העבודה, המתמחה בהפקות תוכן עם פתרונות נכונים עבור כל סוג של אירוע עסקי. חברתנו הינה מוכרת מאוד ומצליחה בנוף המקומי, ומאחורינו שורה מרשימה וארוכה של לקוחות עסקיים, ביניהם בנק לאומי, פריוריטי, מכון ויצמן, איתוראן, נירלט, כאל, איי דיגיטל ועוד.

ההצלחה שלנו בארגון אירועים לחברות נשענת רבות על קשר אישי מול כל לקוח, תוך שיתוף פעולה מלא אתו לכל אורך התהליך של ההפקה, החל מהשלב הרעיוני ועד ליצירת אירוע מושלם בפועל. לא פחות חשוב לארגון אירועים מוצלחים הוא הצוות המקצועי והמסור שלנו, המורכב מאנשים קשובים ויצירתיים שיודעים לחשוב אחרת, שאוהבים את התחום ושאכפת להם מעבודתם. אנשינו מעניקים לכל לקוח יחס אדיב ונעים ומשקיעים בכל פרט עבור הפקת אירוע עסקי.

אירוע מתוכנן לכל פרטיו

כמפיקי אירועים עסקיים מנוסים ברור לנו שארגון כנסים ואירועים מוצלח חייב להתבסס על תכנון מקדים מוקפד ומפורט. התכנון נדרש להתאים לצורכי הלקוח וקהל היעד שלו, ולשם כך יש צורך באפיון של האירוע בין אם מדובר בכנס, יום גיבוש, אירוע happy hour, אירוע קד"מ, יום נופש לעובדי החברה וכדומה. לאחר מכן נדאג להכיר או אופיו של הארגון ותחום עיסוקו, כמות העובדים שיש בו, המגזר, המין והגילאים שלהם, מיקום גיאוגרפי וכן הלאה.

בנוסף, נבין מהם צרכיו של הלקוח, מהו התקציב הפנוי לאירוע, באיזה סוג של אירוע מדובר ומה יעדיו, בין אם מדובר בצורכי גיבוש, במיתוג הארגון, קידום מוצרים ושירותים וכדומה. כעת ניקח את כל המידע שנאסף ונעבד אותו עם עבודת צוות משולבת של אנשי קריאטיב, עיצוב, גרפיקה, מנהל מוסיקלי ומנהל החברה. הקונספט שיתגבש יישלח אל הלקוח עם הצעת מחיר לשם תיאום ציפיות ואישור, ביצוע שינויים וירידה לפרטים הקטנים. כמו כן, אנו עוברים עם הלקוח על כל מרכיב ההפקה במטרה להגיע להפקה הכי מדויקת נכונה ומוצלחת שרק אפשר, עם הבנה מלאה של מה שקורה בכל רגע ורגע באירוע.

בחירת תוכן לאירועים

בכדי להעניק לאירוע אופי וערך מוסף אנו דואגים להוסיף לו תוכן מקורי ואיכותי שיעשיר אותו. התוכן יכול להיות אומן, מרצה, מופע סטנאדאפ או מחול, להקה מוסיקלית, סדנה, אוכל מיוחד, ועוד. כמו כן התוכן יכול להיות מופע שלם, ליווי של האירוע, אטרקציות וכדומה. כמובן שהתוכן הנבחר משתנה בהתאם לאופיו של האירוע, כאשר לכל סוג של אירוע יש לנו שורה ארוכה של תכנים לבחירה.

למשל תכנים לאירועים יכולים להיות מופע קרנבל או קרקס, עם בר של שייקים בריאים ממיצים טבעיים שנסחטים במקום או קוקטיילים מיוחדים. כמו כן נוכל להביא הרצאה מרתקת בנושא רלוונטיי, מופע סטנד אפ מצחיק, מופע מוזיקלי מרגש, מופע מדהים של מנטליסט, אטרקציות ופעילויות שונות כמו משקפי מציאות מדומה, קריוקי, חידון טריוויה, הרקדה, ועוד.

בחירה נכונה של ספקים לאירוע

אחרי שיש לנו קונספט מגובש לאירוע, נעבור לשלבי ארגון מעשיים, לרבות בחירה של ספקים מתאימים הכוללים בין היתר חברת קייטרינג ושירותי בר, צלמים, שירותי תאורה והגברה, בחירת מקום לאירוע, אבטחה, חברות הסעות, חברות פרסום ומיתוג, חברות עיצוב, אומנים, תקליטן, ועוד. את הספקים אנו בוחרים בקפידה מבין חברות ואנשי מקצוע מנוסים, מומלצים ואמינים, שפועלים בסטנדרטים גבוהים ביותר של שירות, מספקים את מה שהם מבטיחים, עומדים בלוחות זמנים, יש להם ציוד איכותי וכן הלאה. כמו כן, נדאג לתאם את פעולת הספקים השונים עם מועדי הגעה לכל ספק, בהבנה מלאה של מה מצופה ממנו ומה עליו לעשות ומתי במהלך האירוע.

ארגון האירוע עצמו

במועד האירוע העסקי עצמו אנו מגיעים מוכנים וערוכים מבחינת תוכן ולוגיסטיקה כאחד, כאשר ברור לנו, ללקוח ולספקים בכל רגע נתון מה עומד לקרות. זאת בהתבסס על תזמון מדויק של לוחות הזמנים וביצועם באופן מסודר, יעיל ונעים, עם העברה ברורה של מסרים מבוקשים מהאירוע עצמו. בין היתר נוודא שהמקום מעוצב באופן מושלם, שהאוכל יוגש בשעה היעודה, שהתאורה וההגברה יפעלו כמו שצריך, שכל פעילות תיערך במועד הנכון עבורה, ושכל מוזמן יזכה במענה מהיר ואדיב לכל בקשה.

הזמנת שירותי הפקה של אירועים עסקיים

להזמנת שירותי הפקת אירועים עסקיים ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא,השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת אלמה הפקות בטלפונים 073-7323164​ ו- 050-7941969 או במייל mazibarak@elmapro.co.il.

ארגון כנסים ואירועים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!