גיבוש עובדים בצפון

יום גיבוש לעובדים בצפון

רוצים לארגן יום גיבוש עובדים בצפון מהנה וייחודי, שיתאים במדויק למאפייני העובדים בחברה, למטרות מבוקשות ולהגדרות תקציב? בחברת אלמה הפקות אירועים יספקו לכם מענה שלם, עם יום גיבוש בצפון מלא עניין והנאה שעונה לציפיות שלכם במדויק ואף יותר מכך.

למידע נוסף לחצו כאן

למה בכלל צריך ימי גיבוש

ימי גיבוש הפכו למבוקשים בקרב עסקים, חברות וארגונים רבים בארץ מכל ענפי המשק, מתוך הבנת חשיבות ההשקעה במשאב האנושי. השקעה זו ניכרת בדרכים שונות, לרבות ימי גיבוש המאפשרים ליצור חוויה ייחודית ומקרבת המסייעת במניעת שחיקה הנובעת בגין ימי עבודה ארוכים, שגרת עבודה, משימות לא פשוטות ויחסי עבודה מורכבים. כדי למנוע מצבים אלו הגורמים לירידה במורל וירידה בפרודוקטיביות, ארגונים רבים בוחרים ובצדק לספק לעובדים שלהם ימי גיבוש.

הבחירה להוציא את העובדים לימים אלו מאפשרת ליצור סיטואציות שונות מהרגיל והמוכר, המעניקות מצע לאינטראקציה אחרת, יותר פתוחה, נעימה ומשוחררת בין עובדי החברה.  סיטואציות אלו והדינמיקה שנוצרת בהן שמותאמות להווי החברה ומאפייני עובדיה, מעניקות חוויות ייחודיות שתורמות לגיבוש צוות העובדים, ביוצרן מצבים של קירבה וחברות, תקשורת, אמון, הערכה ועוד. מצבים אלו משאירים בידי העובדים התנסויות וכלים מהותיים שיובאו לכדי ביטוי גם אחרי יום עובדים בצפון עם יחסי ושגרת עבודה יותר נכונים.

למה דווקא יום גיבוש בצפון

הצפון הינו ללא ספק יעד מועדף עבור ימי גיבוש של עובדים מכל מגזרי המשק. הביקוש ליעד זה נובע ממספר סיבות. ראשית, הנסיעה לצפון מעניקה לעובדים יציאה אמיתית מהשגרה עם נופים שונים מסביבתם הרגילה. כמו כן הצפון ההררי, הירוק והפסטורלי מעניק סביבה קסומה, נעימה ומרגיעה, המהווה מצע נהדר ליום חווייתי מגבש. בנוסף המזג אוויר בצפון הינו בדרך כלל נעים, בייחוד בעונת הקיץ.

מעבר לכך בבחירת גיבוש לעובדים בצפון תיהנו ממבחר של אתרים שאפשר לבקר בהם בכל ימות השנה, בין אם בכנרת או נחלי הצפון וחופי הים התיכון, וכן בהרי הגליל, רמת הגולן, והחרמון, וביקור בערים מיוחדות כמו חיפה, עכו וצפת. באתרים אלו ונוספים מוצע שפע של אטרקציות ופעילויות. למשל ניתן לבחור בפעילות של ספורט ימי כמו שיט קיאקים, סקי מים, שייט ימי ועוד. כמו כן בצפון יש שפע של מסלולי טיול ברמות קושי ואורך שונים הכוללים מסלולי טיול ברגל, אופנים, סוסים או רכב, לצד שפע של אתרים היסטוריים וארכיאולוגיים, מוזיאונים, פארקים, שמורות טבע ועוד. ואם לא די בכך בצפון יש גם שורה ארוכה של מקומות בילוי ולינה, כדוגמת מכוני ספא מפנקים, צימרים ומלונות בוטיק קסומים, מסעדות מעולות וכדומה.
גיבוש עובדים בצפון

תכנון והפקת יום גיבוש בצפון

עבור גיבוש עובדים בצפון יש לנו את כל הכלים הנדרשים להפקה מלאה לפי הצרכים וציפיות הארגון. בתור התחלה נפגש עמכם ונבין את צרכי ויעדי יום הגיבוש, נכיר ונאפיין את צוות העובדים, ונקבע מסגרות תקציב. על פי נתונים אלו נתכנן לעובדי החברה יום גיבוש בצפון בכל אורך מבוקש, בין אם מדובר בחצי יום, יום שלם, יום גיבוש עם לינה וכדומה. כמו כן בהתאם לנתונים אלו נתכן יום גיבוש שלם על כל תכניו ומרכיביו, עם סדר יום ברור ומאורגן, וכן עם בחירה של ספקים מובילים ומומלצים בצפון עבור כל פעילות מבוקשת, ערכית או מהנה, ועם  מענה לכל צורכי הסעדה, מנוחה ולינה.

הפקת יום גיבוש לעובדים בצפון

לתכנון והפקת יום גיבוש לעובדי החברה שלכם בצפון בהתאמה אישית מלאה, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת אלמה הפקות אירועים בטלפונים 073-7323164​ ו- 050-7941969 או במייל mazibarak@elmapro.co.il.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!