אירוע גיבוש לעובדים

הפקת אירוע גיבוש לעובדים

הפקת אירוע גיבוש לעובדים עם חברת אלמה מאפשר לעובדים להיפגש בסיטואציה שונה מהרגיל ולהכיר אחד את השני באופן שאינו פורמלי. ההכרות יכולה לכלול גם אנשים ממחלקות אחרות וגם הזדמנות לשיח שלא קשור לעבודה.

למידע נוסף לחצו כאן

אירוע גיבוש מוצלח

עמנו תזכו באירועי גיבוש לעובדים מוצלחים במיוחד, העונים באופן מלא למטרות ויעדים שהוגדרו מראש, ומספקים לעובדים מענה מהנה ומקרב במיוחד. אנו נוכל להפיק עבורכם סוגים שונים של אירועי גיבוש בהתאמה אישית. ניתן למשל להפיק אירוע הכולל מסיבת ריקודים תוססת, הופעה מבדרת, ארוחה משובחת במיוחד, הרצאה מרתקת, חידונים, משחקים ותחרויות אישיות וקבוצתיות ועוד. אנו נדאג להפיק אירוע בו העובד הוא המרכז וחש את ההערכה של הארגון כלפיו. כמו כן חשוב לנו להפיק אירוע שישאיר את חותמו, שהעובדים לא יפסיקו לדבר עליו למשך ימים רבים, במשרד ובבית כאחד.

להקשיב לצורכי הלקוח

בכדי להגיע לאירוע גיבוש המתאים במדויק עבורכם אנו נדאג לתכננו בקפידה וכך להבטיח את היותו איכותי, ייחודי, מהנה וכמובן מותאם עבור הארגון באופן מלא. כל אירוע גיבוש שאנו מפיקים מבוסס על הבנת ייעודו ואפיון קהל המשתתפים בו. למשל יש הבדל בין הפקת אירוע לקהל צעיר או מבוגר, חילוני או דתי, נשי או גברי ועוד.

כמו כן נבין מראש כמה אנשים ישתתפו באירוע והיכן מבקשים שהאירוע יתקיים ולמשך כמה זמן. למשל האירוע יכול להיות במקום העבודה, באולם אירועים, בבית מלון, על שפת הים, בפארק מיוער, ועוד. בכדי להבטיח קבלת אירוע ייחודי נברר אילו אירועים החברה קיימה בעבר ונבין מראש מהן הגדרות מסגרות התקציב עבור האירוע.
אירוע גיבוש לעובדים

לעבד את המידע

לאחר שהבנו את צרכי ונתוני החברה אנו נעבד את המידע שהתקבל עם סיעור מוחות שיוביל ליצירת ותכנון אירוע גיבוש מתאים וייחודי שחושב מחוץ לקופסא. סיעור המוחות מבוצע עם הגורמים הרלוונטיים לאירוע במטרה להפיק אירוע כמה שיותר מתאים, ייחודי ומהנה, שבאמת ישמח את העובדים ויגרום להם להכיר יותר טוב אחד את השני. את האופי הסופי של האירוע נגבש יחד עם הלקוח, באופן המבטיח תיאום ציפיות ומאפשר לרדת לרזולוציות המעודנות ביותר של ההפקה.

עבודה עם ספקים הטובים ביותר

הפקת אירוע גיבוש עצמו מבוצעת על ידנו באופן יעיל על הצד הטוב והמקצועי ביותר. בין היתר אנו נדאג לבחור עבור האירוע בספקים איכותיים, מתאימים ומומלצים, הכוללים למשל אנשי אבטחה, תאורה, מעצבים, חברות קייטרינג, אומנים, חברת הסעות, שירותי בר, תקליטן, צלם ועוד. כמו כן נדאג לפקח אחר עבודת הספקים והיותם מודעים ומחויבים ללוחות זמנים וליצירת מרחב העונה במדויק לדרישות שהוכתבו מראש.

הפקת אירוע גיבוש

לתכנון והפקת אירוע גיבוש לעובדי החברה שלכם בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת אלמה הפקות אירועים בטלפונים 073-7323164​ ו- 050-7941969 או במייל mazibarak@elmapro.co.il.

 

חשיבות והפקתו של אירוע גיבוש לעובדים

במרבית החברות והארגונים במשק הישראלי כבר הפנימו מזמן שההון האנושי הוא המשאב החשוב ביותר העומד לרשותם. לכן מושקעים מאמצים רבים בגיוס עובדים והכשרתם, ובמתן תמריצים הקשורים בין היתר לתנאי העבודה ולמשכורות, ולהעלאת המוטיבציה וההזדהות של העובדים עם הארגון ומטרותיו. חלק בלתי נפרד ממגמה זו מהווים אירועי גיבוש לעובדים כפי שמפיקה חברת אלמה.

מדוע עורכים אירועי גיבוש

לכל ידוע כי העבודה לאורך שעות ממושכות בסביבה של משרד או מפעל מביאה עם הזמן לשחיקה של עובדים ומנהלים, ומכניסה דפוסי עבודה מקובעים שאינם בהכרח פוריים זאת בנוסף ליחסי עבודה שלעיתים הינם מסובכים ומורכבים, שכן העובדים מכירים זה את זה רק באותה סביבה שגרתית במצבים שבהם יש לא פעם לחץ. מטרתו אירוע גיבוש לעובדים היא להכניס אותם לתוך סיטואציה אחרת ושונה מהרגיל למספר שעות, בהן משתנה האווירה והופכת להיות משוחררת ומהנה יותר, מאפשרת לעובדים להכיר אחד את השני בצורה מעמיקה, ולגלות צדדים אחרים של אנשים שאינם גלויים בתוך סביבת העבודה.

בנוסף, אירוע גיבוש לעובדים גם נותן לעובדים את ההרגשה שהמעסיק מעריך אותם ומשקיע בהם, ובכך עולה הרמת ההזדהות שלהם עם הארגון ומטרותיו, דבר המשפיע כמובן גם על מידת הפריון בעבודה. יחד עם זאת, על מנת שמטרות אלו יושגו יש לארגן את האירועים בצורה מקצועית ורצינית.

הפקת אירועי גיבוש זה אנחנו

חברתנו מפיקה אירועי גיבוש לעובדים מזה שנים רבות ועל לקוחותיה נמנים ארגונים רבים במשק, לרבות מהמוכרים והמובילים בישראל. את האירועים אנו יכולים להתאים לכל סוגי הארגונים, מקטן ועד גדול, ולכל צוותי עובדים והדרגים בחברה, החל בעובדים ועד לשדרת הניהול. האירועים עשויים לכלול פעילויות מאתגרות ומהנות, כאלו המצריכות עבודת צוות וחשיבה משותפת, אטרקציות ופינוקים, יציאה לאזורים מעניינים בארץ, happy hour ועוד – לפי רצונות ודרישות הלקוח.

על מנת לעשות זאת אנו נפגשים אתכם ומקיימים תהליך אפיון, תכנון וחשיבה יצירתי. בין היתר אנו לוקחים בחשבון את מאפייני המשתתפים אירוע כגון תחומי העניין שלהם, הגיל והמין, ושמים דגש רב על מטרת הפעילות של אירועי הגיבוש. למשל, האם מדובר באירוע שמטרתו הוא בעיקר הנאה, אירוע שמכוון ליצור יותר גיבוש ועבודה משותפת בתוך הצוותים, אירוע המיועד לעובדים חדשים או כאלו שהתגייסו למערך עבודה חדש בארגון, אירוע סיכום שנה וכדומה.

אנו גם לוקחים בחשבון את קשרי העבודה הקיימים בין העובדים, למשל אם מדובר בצוותים חדשים שבהם אנשים עדיין לא מכירים זה את זה או שמא בצוותים ותיקים שקיימים ביניהם חיכוכים. כמובן שניקח בחשבון גם את מסגרת התקציב העומדת לרשות הארגון לצורך האירוע, דבר שישפיע על מיקומו ועל הפעילויות השונות שניתן לקיים בו. ולבסוף, נתחשב גם במזג האוויר ובעונת השנה אשר קובעים במידה רבה האם ניתן לקיים את האירוע בחוץ או במקום סגור.

הפקת אירועי גיבוש לעובדים

אלו רק מקצת הנושאים הנבחנים לצורך הפקה של אירוע גיבוש לעובדים. לתכנון והפקת האירוע לעובדי החברה שלכם בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם חברת אלמה הפקות אירועים בטלפונים 073-7323164​ ו- 050-7941969 או במייל mazibarak@elmapro.co.il.

 

 

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!