הפקות אירועים לעובדי החברה

הפקות אירועים לעובדי החברה – היתרונות

היום, הפקות אירועים לעובדי החברה נפוצות מאוד בנוף. כל מקום עבודה שמהווה בית לעובדים רבים ומכבד את עצמו, דואג להפיק אירועים כאלה אחת לתקופה. הסיבה היא שמנהלים מבינים היום שכוח האדם הוא משאב מרכזי בחברה, אשר מהווה את אחד הנכסים המרכזיים שלהם. כן, כן, לא הטכנולוגיה, לא המשקיעים – דווקא העובדים הם הדבר שהכי כדאי להשקיע בו בעסק.

בעידן שבו אנו חיים, עובדים בחברות לא יכולים להסתפק בהחתמת כרטיס ובמריחת זמן עד סוף המשמרת. שוק העבודה מציב אתגרים חדשים ודורש מהעובדים להתעלות על עצמם: להיות פרו אקטיביים, להשקיע וליזום. אפילו המחויבות כבר אינה מובנת מאליה, בשנים בהן רבים מחליפים מקומות עבודה מדי שנתיים או שלוש. מנהלים דורשים מהעובדים הרבה – והתגמול צריך להיות שווה את ההשקעה.

הפקות אירועים לעובדי חברה – להשקיע באנשים

הפקות אירועים לעובדי חברה מהוות אם כן כלי עבור המעסיק על מנת לשבור מעט את השגרה ולתת לעובדים קצת ממה שהם נותנים לחברה, בחזרה. יתרון מרכזי של אירועים כאלה הוא שהוא מבטא השקעה בעובדים ועונה על הצרכים שלהם. שכירים בעידן הטכנולוגי מבלים שעות ארוכות במקום העבודה, אולם כאשר הם מסיימים את היום – הוא לא בהכרח נגמר. הם עשויים להמשיך להתעסק במיילים, בטלפונים, במצגות ועוד.

האמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותנו כיום מקשים עלינו להתנתק, ולעתים קרובות, הציפיה היא שאכן לא נעשה זאת. אירועי חברה מהווים הזדמנות עבור העובדים לקחת פסק זמן, לנקות קצת את הראש ופשוט ליהנות.

גיבוש באירועי חברה

יתרון נוסף של הפקות אירועים לעובדי חברה טמון בהיותם מאוד חברתיים ומגבשים. אירועי חברה מאפשרים לעובדים להיפגש מחוץ לשעות העבודה, או בזמן שעות העבודה אך בתפאורה אחרת, ולהכיר אלה את אלה באופן פחות פורמאלי. כאשר עובדי חברה נמצאים במקום העבודה, הם נוטים להיות עמוסים במשימות והשיחות בין העובדים מבוססות בעיקר על ממשקי העבודה. באירועי חברה יש לעובדים הזדמנות להכיר גם אנשים ממחלקות אחרות, ליצור קשרים ולחזק את אלה הקיימים. מבחינת המעסיק, יש לכך יתרון משמעותי, שכן עובדים שמכירים ומסתדרים היטב ברמה האישית, יהיו מחויבים יותר ברמה המקצועית; תחושת השייכות תעלה ועמה המוטיבציה להיות עובדים טובים ומועילים יותר.

למשוך את האנשים הכי טובים

לא ניתן להתעלם מכך שכיום, ה"בונוסים" מהווים תמריץ לא קטן כדי להתעניין במקום עבודה מסוים. מקום עבודה שמשקיע בעובדים שלו – בשי בחגים, במענקים, בצירי פיתוח אישיים וכן, גם באירועי חברה – נתפס כרציני וכיוקרתי יותר, ויגרום ליותר אנשים וכן לאנשים איכותיים יותר להתעניין במשרות שהוא מציע. השקעה בעובדים עוברת מפה לאוזן ובסופו של דבר, זו דרך לשמור על שביעות הרצון של העובדים הקיימים ולמשוך חדשים. בשוק העבודה התחרותי שאנחנו מכירים, זו מעלה משמעותית.

אם אתם מתכוונים להפיק אירוע לעובדי החברה, דעו שאתם לא לבד. ישנם חברות ובעלי מקצוע אשר מתמחים בתחום של הפקת אירועי חברה ויידעו כיצד להתאים עבורכם את האירוע הכי יוקרתי, מגבש וכמובן, רלוונטי עבור העובדים שלכם. לכל חברה יש סגנון אחר ויעדים אחרים, ומומחים בתחום יוכלו לסייע לכם להפיק את האירוע שעונה בדיוק על הצרכים שלכם. כדי להפיק אירוע מקצועי באמת, כדאי לבצע איתור צרכים בחברה כדי להבין מה היעדים שהאירוע צריך להגשים, לחפש איש מקצוע מומחה ומנוסה בעל המלצות מחברות דומות, ולהתחיל לתכנן את האירוע הבא לעובדי החברה, כזה שכולם ידברו עליו ביום שאחרי. אחרי שתעשו את זה פעם אחת, אין ספק שתתחילו לראות תוצאות והפעם הבאה לא תאחר להגיע.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים

אז עזבו אתכם ממצגות ופרזנטציות, בואו נתחיל לעבוד! שנתאם פגישה?!